ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

עדות מחדרו של הרב ברלנד; "המאבטחים סביבו דרוכים לכל תרחיש"

עדי ראייה מבית החולים מספרים ל'בחדרי חרדים' על סדרי האבטחה סביב מיטתו של הרב המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לאחר ניתוח קשה, על מצבו הרפואי של הרב ועוד • וגם: עד מתי יימשך האשפוז, ומה אומרים הרופאים?

הרב ברלנד, צילום: ייונתן זינדל, פלאש90
הרב ברלנד, צילום: ייונתן זינדל, פלאש90

 

עדויות בלעדיות הגיעו לידי "בחדרי חרדים" מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם מאושפז הרב אליעזר ברלנד מנהיג קהילת שובו בנים שהורשע ונכלא, לאחר שעבר ניתוח מסובך.

 

אמש (שני) סיפר עד ראייה ל"בחדרי חרדים" על מה שראה בחדר אשפוזו של הרב - "הגעתי לבקר קרוב משפחה שמתאושש מניתוח, לא עשו לנו שום בעיה להיכנס. פתאום ראיתי ארבעה סוהרים של שב"ס במדים כחולים, שיושבים על כיסאות ליד מיטה. עברתי שם ולשנייה הבחנתי שמי ששוכב במיטה הוא הרב ברלנד. אי אפשר שלא לזהות אותו. המאבטחים עומדים או יושבים לצדו של הרב, ושומרים עליו כל הזמן. מחוץ לחדר יש שני שומרים ולפעמים שלושה של חברה חיצונית, ערוכים לקראת כל תרחיש".

עד הראייה סיפר כי "הרב שהה הלילה במיטה 23 בחדר ההתאוששות שבסמוך לחדרי הניתוח. מדובר בחדר אחד גדול עם עשרות מיטות בהם מאושפזים חולים. אין הפרדה מלבד וילונות מסביב למיטתו של הרב. נראה שהרב עבר ניתוח ארוך ובהרדמה, שכן הוא עדיין לא נראה בהכרה, ועם מכשיר המחובר לפיו. זה נראה שהרב עבר ניתוח רציני, ובמצב בריאותי לא תקין".

עוד עולה מהעדויות שהגיעו לידי "בחדרי חרדים" כי "סוהרי שב"ס קשוחים מאוד כלפי הסובבים. כל מי שמנסה להציץ מבין הווילונות לעבר הרב, מסולק מיד ע"י סוהרי שב"ס. הם דרוכים ולא זזים לרגע, רק כשמחליפים משמרות. גם מקורבי הרב או בני המשפחה לא נמצאים במקום. רק חלק בודד מהמאושפזים יודעים שהרב נמצא במחלקה. בכל מקרה, שהותו במקום לא מפריעה לחולים אחרים".

כזכור, אמש נחשף ב"בחדרי חרדים", על אף מעטה החשאיות הכבד, כי הרב ברלנד מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם הוא מתאושש מניתוח שעבר אתמול בצהריים. וכי לא פחות משבעה שומרים ניצבים כל העת סביב מיטתו בקומה מינוס 4 בבניין החדש של בית החולים. הרב נמצא במיטת האשפוז ואינו אזוק, ושוהה לצד חולים נוספים.

עוד נחשף ב"בחדרי חרדים" כי את הניתוח לרב ביצעו מספר רופאים מומחים, זאת בשל גילו של הרב ומצבו הרפואי הרגיש. רופאי בית החולים קיימו סדרה של התייעצויות בסיומה הוחלט לאפשר לרב מספר ימי התאוששות, במהלכם יעקבו אחר תוצאות הניתוח. כאמור, לאחר שהרב יתאושש, הוא צפוי לחזור לכלא לריצוי העונש שהושת עליו בגין מעשים חמורים.

הרב אליעזר ברלנד שובו בנים בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד