י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הפורום שישים סוף לאפליית חרדים בעבודה

בתגובה להדרה תעסוקתית של חרדים - יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור יקים פורום סטודנטים חרדים שיתכנס לעדכון וטיפול בתופעה

ח"כ יואב בן צור. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ יואב בן צור. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות פניות ציבור ותופעות חוזרות של הדרת חרדים ממקומות עבודה במשק הישראלי - ל"בחדרי חרדים" נודע כי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור, מתכוון להקים פורום סטודנטים שיתכנס באופן קבוע לעדכון וטיפול בתופעה. במקביל להצפת העוולות יתבצעו תהליכים פרלמנטריים אינטנסיביים לטיפול ולמניעת התופעה הפסולה.

יצוין כי רק לפני מספר שבועות השתמע מדבריו של שר הרווחה, חיים כץ, כי הגברים החרדים פחות מעוניינים להשתלב בתעסוקה ולכן אינם מתקבלים למקומות עבודה. לדבריו, כפי שאמר לדוד חכם ברשת מורשת וכפי שפורסם ב"בחדרי חרדים" - "אני לא באמת יודע כמה מהם רוצים לבוא לעבודה".

בן צור אמר ל"בחדרי חרדים" כי "ננהג באפס סבלנות לתופעות פסולות של הדרת חרדים ממקומות עבודה. אני סבור כי החיבור בין הסטודנטים לכנסת יאפשר טיפול נקודתי בתופעות ספציפיות של הדרה תעסוקתית, לצד מענה איכותי לתופעה, המשלב שימוש בכלים פרלמנטריים".

עוד הוסיף ח"כ בן צור: "פגשתי את שר הכלכלה הנכנס ח"כ אלי כהן ועדכנתי אותו על היוזמה והצורך לפעול באופן פרואקטיבי לטיפול בתופעה. התרשמתי מגישתו המעשית מכוונותיו להוביל את השינוי המבוקש במשרדו".
אפליית חרדים בן צור אפליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד