ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מה הורה הרבי מבעלזא לרבני 'דגל התורה'?

רבני "דגל התורה" בירושלים עלו למעונו של האדמו"ר מבעלזא כדי לעדכנו בסדרת המאבקים בירושלים, וקיבלו ממנו הוראות כיצד לנהוג בעיר

רבני דגל התורה במעונו של הרבי מבעלזא אמש. (באדיבות המצלם)
רבני דגל התורה במעונו של הרבי מבעלזא אמש. (באדיבות המצלם)

בצל חשיפת 'בחדרי חרדים' אמש (שני) על המפגשים של נציגי 'דגל התורה' עם אנשיו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הגיעו אמש חברי ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים למעונו של האדמו"ר מבעלזא לדון במספר נושאים העומדים על הפרק בעיר.

חברי ועדת הרבנים הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק ראש ישיבת 'תורת זאב', הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה, והגאון רבי יוסף אפרתי ראש בית המדרש להלכה בהתיישבות נכנסו למעונו של הרבי יחד עם חבר המועצה, נציג החסידות מיכל הלברשטאם.

במהלך הפגישה עלו מספר נושאים העומדים על הפרק ובהם חילולי השבת. ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר אמר להם ללכת בדרכי נועם, בשלום ובאחדות עם כל הגורמים ביחד.

כזכור, רבני 'דגל' הביאו לפריצת דרך משמעותית בכל נושא הקשר עם ברקת והבעיות בעיר ורבים מהבעיות נפתרו בגללם, מה שכונה מסלול עוקף נציגים בעירייה. בימים האחרונים, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', לא רק הרבנים אלא גם חברי המועצה וחה"כ יעקב אשר מנהלים דין ודברים בפגישות חשאיות עם אנשיו של ראש העיר.
דגל התורה רבנים בעלזא ניר ברקת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד