כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הוארך מעצרו של המטפל החשוד ברצח קשיש

מעצר המטפל החשוד הוארך בשמונה ימים נוספים, ונבדק חשד להתעללות בקשישים נוספים. כל הפרטים על המקרה המזעזע

הוארך מעצרו של המטפל החשוד ברצח קשיש
אנה קפלן, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד שנעצר ונחקר בגין גרימת מותו של קשיש בבית אבות בשמונה ימים ועד ליום שני הבא.

לטענת המשטרה, מעבר לחשד ברצח הקשיש, נמצאו חבלות שנגרמו על קשישים נוספים במוסד במהלך משמרתו של המטפל, ועד שעזב את בית האבות. בחקירתו, כך המשטרה, מסר החשוד מספר גרסאות, כאשר באחת מהן טען להגנתו כי בסך הכל סידר את מסכת החמצן של הקשיש, דבר שלא מסתדר עם חומר החקירה שבידי החוקרים.

השופטת קרן מילר מבית משפט השלום בירושלים החליטה להאריך את מעצרו תוך שהיא מציינת כי חומר החקירה מטיל "חשד סביר המיוחס למשיב". בנוגע לרצח, אמרה כי "ישנו חשד סביר ראשוני, אך בנוגע לחשדות לחבלות במנוח ישנו חשד סביר ממשי".

"המטפל מכחיש את כל החשדות ומסר גרסה מפורטת להתנהלותו" אמר עו"ד דוד ברהום שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית. "מדובר במטפל שהגיע לישראל מאירופה לאחר שהתחתן עם אזרחית ישראלית. חשוב לציין שבשלב זה טרם ברור מה סיבת המוות של הקשיש".

לפני כשבועיים הוגשה תלונה למשטרה על ידי מנהלי בית אבות בשכונת קרית מנחם בירושלים בעקבות מותו של קשיש כבן 90. מהחקירה עולה כי מטפלת העובדת במקום דיווחה לממונים ביום בו נפטר הקשיש כי ראתה את החשוד רוכן מעל מיטת הקשיש באופן שהעלה את חשדה. יום למחרת מותו, הוגשה התלונה במשטרה כאמור והחשוד נחקר.

במקביל, הגופה נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית. בכפוף לממצאי החקירה כפי שעלה באותה עת, ולאור ממצאים ראשוניים שהתקבלו מהמכון לרפואה משפטית, שוחרר החשוד בתנאים והחקירה נמשכה תוך השלמת מלאכת איסוף מכלול הראיות.

לאור קבלת ממצאי דו"ח המכון לרפואה משפטית לפיו קיים חשד לפלילים בנוגע למותו ובכפוף להתייעצות עם הפרקליטות - נעצר אתמול החשוד ונחקר במרחב מוריה בחשד לגרימת מוות, התעללות וגרימת חבלה חמורה בקשיש חסר ישע.

יודגש כי החקירה נמשכת במסגרתה נבדק, בין היתר, חשד לפגיעה בקשישים נוספים.
קשיש מטפל רצח קשיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד