י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

וידאו ותמונות: אלפים בעצרת מספד בפוניבז'

בהיכל ישיבת פוניבז' נערכה עצרת מספד לרגל מלאות י"ב חודש להסתלקותו של ראש הישיבה הנערץ, הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ"ל, שנפטר בי"ח אדר א'. בעצרת השתתפו אלפי תלמידי הישיבה ואברכי הכולל • שוקי לרר תיעד

וידאו ותמונות: אלפים בעצרת מספד בפוניבז'
שוקי לרר

בהיכל ישיבת פוניבז' נערכה הערב (שלישי) עצרת מספד לרגל מלאות י"ב חודש להסתלקותו של ראש הישיבה הנערץ, הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ"ל, שנפטר בי"ח אדר א'. בעצרת השתתפו אלפי תלמידי הישיבה ואברכי הכולל.

ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין אמר בהספדו: "כשאנו עומדים כעת בעצרת על ראש הישיבה זצ"ל, אנחנו צריכים לעשות משהו לעילוי נשמתו. אם אנחנו נתחזק בלימוד המוסר זה יכול להיות לעילוי נשמתו, אם נעשה קביעות ללמוד מוסר כל יום זה חיזוק ראוי".

ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי סיפר על ההערצה הגדולה שהיתה לגרח"ש בבית בריסק: "חיבה יתרה הייתה וזה לא דבר פשוט בבית בריסק, משום שהוא היה רואה מה שאנחנו לא היינו שמים לב לזה, ולכן גם גילו לו הרבה דברים. היה דברים שלנו הרב מבריסק היה אומר שזה לא בשבילנו אבל לגרח"ש הוא היה אומר".

הגרב"ד הגדירו כ"מעתיק השמועה כפשוטו", והוסיף, "עד שהגרח"ש הגיע לישיבה לא הייתי לומד ברכת שמואל בכלל, ידעתי אולי שלוש סימנים בברכת שמואל אחד בב"ק וביבמות עד שהגרח"ש בא ולימד אותנו איך לומדים ברכת שמואל".

לאחר מכן ניגש הגאון רבי חיים ברמן לאמירת תהילים לרפואת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.‏

שוקי לרר תיעוד:

























































פוניבז' עצרת מספד הרב חיים שלמה ליבוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד