ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

לא נעים להכיר: שורשים בביוב

פעמים רבות קורה שמי ביוב מציפים את הרחוב או אפילו עולים באסלה הביתית. מדובר בתקלה מאוד לא נעימה. מה גורם לכך? הכירו את התופעה - שורשים בביוב!

לא נעים להכיר: שורשים בביוב
לא לגעת

ישנם אזורים אשר בהם קיימת מודעות גבוהה ביותר על שמירה של מערכת האינסטלציה. הדיירים מקפידים מאוד שלא להשליך אל האסלה פסולת שאינה מתכלה, הם שומרים על פתחי הניקוז שהמסננים יונחו בהם ולא יאפשרו לפסולת לחדור אל המערכת, אך בכל זאת סובלים הם מפעם לפעם מסתימות במערכת הביוב הגורמות להצפת המים המצחינים מבורות הניקוז שממוקמים ברחוב. לא מדובר בתופעה נעימה במיוחד. למה זה קורה? הכירו את המושג – שורשים בביוב.

יש מה לעשות נגד זה?

אבחון של אינסטלטור – יש שורשים בביוב – מה זה אומר?
אז מתי ולמה צריך אינסטלטור? צינורות הביוב עוברים מחוץ לבית במקומות אשר בהם ישנה גם צמחייה. העצים נוטים להכות שורשים ולהתרחב ברדיוס נרחב הרבה יותר ממיקומו של העץ ומהצפי הראשוני בעת נטיעת העץ. ברגע שהשורשים פורצים לכל עבר, לא מן הנמנע שהם יחדרו גם אל מערכת הביוב וינסו להתפשט גם הלאה. הם לא ממש מתחשבים במה שכל זה גורם מעל לפני השטח, כאשר את התוצאות רואים ובעיקר מריחים כל העוברים והשבים.

כאשר דבר זה קורה, וקבלתם אבחון ואישור שזוהי הבעיה אשר ממנה אתם סובלים, מהרו וצרו קשר עם איש מקצוע שיפתור עבורכם את הבעיה. אינסטלטור שיצטייד בכל מה שצריך, ביובית או אפילו רק ציוד לעקירת השורשים הללו, והצינורות שלכם יוכלו להמשיך לשרת אתכם נאמנה.

פונים אל החברה הנכונה
כאשר אתם סובלים מתקלה בביוב אתם עלולים להיכנס לפאניקה כי לפעמים מדובר באמת בבעיה הדורשת טיפול מהיר ומידי וכל רגע עלול להיות גרוע יותר כאשר הטיפול בתקלה תצא לגמרי מכלל שליטה.

כאן חשוב לנסות לשמור על קור רוח ולא למהר מיד בבחירת איש המקצוע. חשוב לשים לב לכמה דברים:

• בחירת איש מקצוע מוסמך.
• בחירת איש מקצוע עם המלצות.
• בחירת איש מקצוע אמין שלא ינצל את המצוקה שלכם.
• בחירת איש מקצוע שמצויד בכל מה שצריך.

אם תעשו שיעורי בית מקדימים, תגיעו לבסוף אל איש מקצוע ואמין שיטפל בתקלה כראוי ויפתור אותה מהשורש לשביעות רצונכם.

http://hamumchim.net/

שורשים בביוב אינסטלטור ביובית המומחים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד