י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למה נטש דובר חזו"א 5 במפתיע את כל קבוצות הווטסאפ?

קובי רוזנשטיין, דובר חזו"א 5, נטש הערב את כל קבוצות הווטסאפ בהן היה חבר. בשיחה עם "בחדרי חרדים" מסביר רוזנשטיין את הצעד המפתיע: "אני לא נייעסן. מאז אשפוזו של מרן ראש הישיבה צירפו אותי לעשרות קבוצות, כל קבוצה יותר הזויה מהשנייה - החל מקבוצת תשובות עם רב וכלה בקבוצה שמקבלים בה כל היום שירים"

קובי רוזנשטיין
קובי רוזנשטיין

 

קובי רוזנשטיין, דובר בית מרן ראש הישיבה הגאי"ל שטיינמן, עזב הערב (שלישי) במפתיע עשרות קבוצות ווטסאפ. בהודעה שפרסם רוזנשטיין לחברי הקבוצות הוא כתב: "חברים יקרים, אני יוצא לחופשה קצרה מהקבוצה. קצת שקט עם עצמי. להתראות, תודה".

בשיחה עם "בחדרי חרדים" מסביר רוזנשטיין את הצעד המפתיע: "אני אדם מאוד עסוק שמנהל כמה מוסדות חינוכיים ונמצא בתקופת רישום לא פשוטה. אני לא רגיל לקבוצות ווטסאפ".

לדבריו, "אני לא נייעסן ולא מתפרנס מזה. אני לא עיתונאי ולא דובר של אף גוף כלכלי. אני חבר רק בשתי קבוצות - 'המשפיעים' ו'המושכים בחוטים'. מאז אשפוזו של מרן ראש הישיבה צירפו אותי לעשרות קבוצות, כל קבוצה יותר הזויה מהשנייה - החל מקבוצת תשובות עם רב וכלה בקבוצה שמקבלים בה כל היום שירים. מה לי ולכל הדבר הזה? אנשים חשבו שיש לי פרקינסון בגלל כל הצלצולים והרטט שמתריעים על הודעות".

רוזנשטיין מוסיף, "כשמרן היה מאושפז זה עזר לי לפרסם עדכונים על מצבו ושיתפללו לרפואתו, אבל עכשיו שמרן שב לביתו, אני לא צריך את זה יותר. יש לי גם חיים אישיים".

"אמרתי לאשתי לפני כמה שבועות שכשמרן יחזור לביתו מבית החולים אעזוב את כל קבוצות הווטסאפ, ואכן כך עשיתי".

קובי רוזנשטיין חזו''א 5 ווטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד