כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הבחירות בגוש עציון הסתיימו - ויש מנצח

הבחירות לראשות המועצה האזורית גוש עציון: שלמה נאמן, תושב כרמי צור, רשם ניצחון בבחירות שנערכו היום לראשות המועצה – מול יריבו משה סוויל, בפער של כ-500 קולות

שלמה נאמן (פייסבוק)
שלמה נאמן (פייסבוק)

הבחירות לראשות המועצה האזורית גוש עציון: שלמה נאמן, תושב כרמי צור, רשם הערב (שלישי) ניצחון בבחירות שנערכו היום לראשות המועצה – מול יריבו משה סוויל, בפער של כ-500 קולות.

נאמן זכה לתמיכת המפלגות החרדיות, זאת לאחר התגייסותו של השר זאב אלקין – שנאמן שימש כעוזרו הקרוב. בנאום הניצחון הודה נאמן לפעילים ואמר כי "מהיום כולנו גוש עציון. כולם ניצחו. חתמנו על שטר ואנחנו מחויבים לפרוע אותו. מסע הריבונות על גוש עציון מתחיל הערב".



סוויל שהיה ממלא מקום ראש המועצה וקודם לכן סגנו של ראש המועצה דוידי פרל – הפסיד בבחירות שהתקיימו בעקבות התפטרותו של פרל.

ח"כ מוטי יוגב הגיב לתוצאות ואמר: "שלמה היקר, זכות גדולה ואחראיות עצומה, נפלה בחלקך, עם היבחרך לראש המועצה האיזורית גוש עציון".

יוגב הוסיף: "גוש עציון-דרך אבותינו, מחברון בואך ירושלים, מועצה איזורית וישובים משגשגים, שאין לי ספק שבמידותך וכישורך, תוביל ותקדם אותם עד קוממיות וריבונות בארצנו. "חזק ואמץ מאד", יוליכך ה' לשלום ויביאך למחוזות חפציך, בהצלחה ולשלום. הצלחתך, הצלחת גוש עציון, הצלחת עם ישראל".

בנוסף אמר ח"כ יוגב: "ולחברנו משה סוויל, יישר כוחך על מה שפעלת למען גוש עציון. יש לך עוד הרבה מה לתרום לגוש עציון ולעם ישראל".
שלמה נאמן גוש עציון משה סוויל מוטי יוגב בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד