כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

העיריה הורסת את ביהמ"ד של הרב מורגנשטרן

עיריית ירושלים הורסת את בית המדרש של המקובל הברסלבי בשכונת גוש שמונים; קינג שהתפטר אמש - "זהו בית הכנסת השמיני שברקת הורס"

הרב מורגנשטרן, צילום: שוקי לרר
הרב מורגנשטרן, צילום: שוקי לרר

עיריית ירושלים בגיבוי כוחות גדולים של משטרה הורסת כעת (רביעי) תוספת בניה של בית כנסת ברחוב "אהלי יוסף" בשכונת גוש שמונים בעיר, המשמשת כבית מדרשו של המקובל הרב יצחק מאיר מורגנשטרן.

חבר המועצה אריה קינג, שהתפטר אתמול מחברותו בקואליציה, תקף הבוקר ואמר כי "לא ייאמן. 57 מסגדים לא חוקיים שנבנו מן המסד והטפחות באופן בלתי חוקי ולעיתים על קרקע בייעוד פתוח או ציבורי, ולמר ברקת יש את האומץ להיטפל דווקא לבתי כנסת".

לדבריו של קינג, "זהו בית הכנסת השמיני קדנציה זו שברקת מביא להריסתו. בושה, ברוך ה' שפטרני מעונש זה". הוא הוסיף: "אני קורא לנציגי הציבור החרדי בעיריית ירושלים לנטוש את הספינה המקרטעת של ברקת ולהצטרף אלי לאופוזיציה לוחמנית ולהביא להפסקת הגזרות הקשות שברקת וידידיו מחו"ל, הרפורמים והליברלים, מבקשים להטיל על עיר הקודש ירושלים".

גורם בכיר בעירייה אמר ל'בחדרי חרדים' כי "כפי שעיריית בני ברק הורסת מבנים לא חוקיים בעיר, זהו גם תפקידה של עיריית ירושלים. אנחנו לא יכולים להסכים לבניה בלתי חוקית בעיר, נקודה".

לא התקבלה תגובה רשמית מעיריית ירושלים, לכשתתקבל - נפרסמה.
הרב מורגנשטרן קינג אהלי יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד