י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מרגש: אריאל בן ה-10 תרם את כל דמי הכיס לארגון ההצלה

מרגש: אריאל בוכריס, ילד חרדי בן 10, אסף במשך תקופה ארוכה פרוטה לפרוטה, בכדי לתרום 50 ש"ח לפעילות ארגון ההצלה • במכתב המרגש שצירף לתרומה כתב אריאל: "אני מאוד אוהב אתכם, את הזריזות שלכם. אני גם רציתי להתנדב אצלכם, אך בגלל שאני רק בן 10, אני אתרום לכם צדקה ככל שביכולתי, וכשאהיה גדול אתנדב אצלכם בל"נ"

אריאל בוכריס
אריאל בוכריס

 

מרגש: אריאל בוכריס, ילד חרדי בן 10, אסף במשך תקופה ארוכה פרוטה לפרוטה, בכדי לתרום 50 ש"ח לפעילות ארגון איחוד הצלה.

הילד אריאל צירף לתרומה מכתב מרגש, במכתב כתב אריאל: "אני מאוד אוהב אתכם, את הזריזות שלכם. אני גם רציתי להתנדב אצלכם, אך בגלל שאני רק בן 10, אני אתרום לכם צדקה ככל שביכולתי, וכשאהיה גדול אתנדב אצלכם בל"נ".

 


המכתב

ליאור בוכריס, אביו של הילד שריגש מאות אנשים, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אריאל עוקב אחר פעילות ארגון איחוד הצלה עוד מהיותו כבן 4, כל פעם מחדש הוא מתפעם ממטרות הארגון ובכל אירוע, כשהוא שומע ששוב הם הראשונים בהגעה למקום על מנת להציל חיים הוא חושב איך הוא יכול להיות שותף כבר מגיל קטן בדבר גדול ועצום זה".

ליאור מוסיף: "לפני תקופה אריאל החליט שאת דמי הכיס שהוא מקבל הוא יתרום לארגון ההצלה שיצורף למכתב מהלב. המכתב הוא בכתב ידו והכל נעשה ביוזמתו. החזון והחלום שלו הם, שבעז"ה הקב"ה יגלגל זכות בידו לתרום ביד רחבה הן באופנולנסים והן בכל מה שנדרש".

לדברי האב: "הרצון של הילד להיות שותף להצלת חיים מגיע מהערכים שמוקנים במשפחתנו,וכן בזכות החינוך שהוא מקבל בת"ת נתיבות משה בנהריה. ברוך השם, "יגעת ומצאת תאמין", אנו רווים ממנו נחת גם בלימוד התורה וביראת שמים, ולזה מצטרף גם גמילות חסדים, הדברים שעליהם העולם עומד".

לסיום אומר האב ל"בחדרי חרדים": "לאריאל לא הייתה כוונה שהסיפור יגיע לתקשורת, אלא רק לשם שמים. אולם, כעת שזה פורסם, זהו קידוש השם גדול. ללא ספק זו לא גאווה שלנו בלבד, זו גאווה של כל החינוך החרדי והמגזר החרדי".

אריאל בוכריס איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד