כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

טרגדיה בבני ברק: פעוט נפטר בבית המטפלת

פעוט כבן חצי שנה נמצא מחוסר הכרה בבית מטפלת במרכז העיר בני ברק • הוא פונה תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

טרגדיה בבני ברק: פעוט נפטר בבית המטפלת
איחוד הצלה

פעוט כבן חצי שנה נמצא היום (רביעי) מחוסר הכרה בבית מטפלת במרכז העיר בני ברק. הוא פונה תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

בשעות הצהריים איבד פעוט כבן חצי שנה את הכרתו בבית מטפלת במרכז העיר בני ברק. כונני איחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו לפעוט טיפול רפואי הכולל החייאה מתקדמת ומתן שוקים ופינו את הפעוט לבית החולים.

הרופאים בבית החולים מעיני הישועה בבני ברק ביצעו בפעוט פעולות החייאה מצילות חיים, אך לאחר זמן מה לא נותר להם אלא לקבוע את מותו, לצער בני המשפחה.

"כשהגענו למקום הורידו לנו לאמבולנס פעוט כבן חצי שנה שאיבד את ההכרה במהלך שהותו אצל מטפלת" סיפר זאב טפר נהג אמבולנס של איחוד הצלה. "ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מכן עקב אי הגעת ניידת טיפול נמרץ ביצענו פינוי באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים מעייני הישועה שם המשיכו הרופאים בפעילות להצלת חייו אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו".

מנהל המיון ד"ר רונן ליבסטר בבית החולים מעיני הישועה אמר כי "מיטב הרופאים עמלו במשך 50 דקות להצילו אולם למרבה הצער מאמצי ההחייאה לא צלחו, זהו עוד מקרה מצער שמסתיים באופן טראגי. תנחומנו למשפחה היקרה על האבדן".

(עודכן בשעה 16:16)
מטפלת תינוק איבד הכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד