ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הכתב החילוני גילה בשידור: "אני קרוב של הרב שטיינמן" • צפו

אמש, בתוכנית 'שש' עם סיוון רהב מאיר בערוץ 2, דווח על שחרורו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בן ה-103 מבית החולים לביתו • במהלך הדיווח סיפר הכתב כי קרוב משפחתו של מרן הרב שטיינמן • צפו

יונתן ריגר
יונתן ריגר



הכתב החילוני גילה בשידור שהוא קרוב משפחה של הגראי"ל שטיינמן: אמש (שלישי), בתוכנית 'שש' עם סיוון רהב מאיר בערוץ 2, דווח על שחרורו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בן ה- 103 מבית החולים לביתו. במהלך הדיווח גילה יונתן ריגר, כתב התרבות של חדשות 2 כי הוא קרוב משפחתו של מרן הרב שטיינמן.

מגישת התוכנית סיוון רהב מאיר צייצה בחשבון הטוויטר שלה בעקבות דבריו של ריגר: "לשואלים בעקבות "שש": מתברר שסבא רבא של יונתן ריגר וסבא של שימי ריגר הוא הרב שמחה זליג ריגר, שהוא גם בן דוד של אמו של הרב שטיינמן".

(באדיבות "חדשות 2")

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר יונתן ריגר: "התרגשתי ללמוד על קירבתי לרב שטיינמן מסיון רהב מאיר. אני בור ועם הארץ בכל הנוגע לרבנים גדולים וחשובים ואינני מכיר את יכולותיו של הרב שטיינמן חוץ ממה שקראתי בעיתונות".

לדברי ריגר: "גדלתי עם הידיעה שסבא של אבא שלי היה הדיין הראשי של בריסק ורב חשוב ונחשב באירופה לפני השואה, אך לא חקרתי אודותיו. הסקרנות שלי, אם כי באיחור, נפתחה כעת ללמוד על האנשים מעוררי ההשראה האלה. מאחל בריאות ואריכות ימים לקרוב משפחתי הרב שטיינמן".
הרב שטיינמן יונתן ריגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד