י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זכתה בלוטו בגיל 17 ומאשימה את מפעל הפיס האירופי: הרסתם לי את החיים

הצעירה הבריטית קוראת להעלות את גיל המינימום לזכייה בפרס; "שמו אותי מול יועץ פיננסי שהשתמש במלים כמו 'אגרות חוב', שלא היה לי מושג מה המשמעות שלהן"

זכתה בלוטו בגיל 17 ומאשימה את מפעל הפיס האירופי: הרסתם לי את החיים



צעירה מסקוטלנד שזכתה בגיל 17 בלוטו מאשימה את מפעל הפיס האירופי בכך שהרסו את חייה. ג'יין פארק זכתה במיליון ליש"ט בהגרלת יורו-מיליונס בשנת 2013, אז עבדה בתור עובדת מנהלה זמנית בשכר של שמונה ליש"ט לשעה. מיד לאחר זכייתה בפרס, פצחה פארק במסע קניות: תחילה תיק של לואי ויטון, אחר כך נעליים, ובהמשך ריינג' רובר בצבע סגול ועשרות פריטי מעצבים.

"חשבתי שזה ישפר את מצבי פי 10 אבל זה גרם למצב שלי להיות רע פי 10", אמרה פארק בראיון לעיתון הבריטי הוותיק "סאנדיי פיפל". "החיים שלי היו יכולים להיות הרבה יותר קלים לולא זכיתי".

"אנשים מסתכלים עלי וחושבים, 'הלוואי והיה לי סגנון החיים שלה, הלוואי והיה לי את הכסף שלה', אבל הם לא מבינים את המתח בו אני שרויה. יש לי דברים חומריים, אבל מלבד זאת החיים שלי ריקים. מה התכלית שלי החיים?" הוסיפה פארק.

פארק, שהיא כיום בת 21, אמרה בראיון לעיתון הסקוטי "דיילי רקורד" כי היא מאשימה את מנהלי הלוטו בכך שהרסו את חייה, וכי לדעתה הם היו צריכים למנוע ממנה להפוך לזוכה הצעירה ביותר בתולדות המפעל האירופי. לדבריה, הגיל המינימלי לזכייה בהגרלה צריך להיות 18, ולא 16 כפי שהוא כיום.

עוד סיפרה בראיון כי בבעלותה שני נכסים וכי בני משפחתה סייעו לה לנהל את ענייניה הכספיים בתבונה רבה יותר. "קראתי על זוכי הגרלות אחרים שפשוט ביזבזו את הכל, ואני לגמרי מבינה איך זה יכול לקרות", אמרה פארק לדיילי רקורד. "הייתי תקועה מול יועץ פיננסי שהשתמש במלים כמו 'אגרות חוב', שלא היה לי מושג מה המשמעות שלהן".

"לפעמים הייתי בודדה", סיפרה פארק לערוץ הסקוטי של BBC. "היו פעמים שלא היה לי עם מי לדבר. לא היה שם אף אחד בשבילי".
מפעל הפיס סקוטלנד זכייה בפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד