י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החלפת אמבטיה

כל הפרטים הכי חשובים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מחליפים אמבטיה

החלפת אמבטיה
לא לגעת

האמבטיה שלכם שבורה וסדוקה? זה הזמן להחלפת אמבטיה. כאשר מוציאים אמבטיות ישנות, זה הזמן לשדרג את כל חדר האמבטיה, ולהחליף צנרת ישנה בצנרת חדשה. באמצעות שדרוג מראה חדרי האמבטיות, ניתן לקבל חדר חדש ומפואר, במקום החדר הישן. איך עושים את זה? לפעמים המחיר לא צריך להיות יקר מדי, אלא צריך תכנון נכון של המהלך. במאמר זה, נסביר כיצד לבצע את השדרוג בצורה הטובה ביותר. את העבודה יבצע אינסטלטור מקצועי.

כלל ראשון- להתייחס לחדר כאל חלל פוטנציאלי:
הכלל הראשון בשביל שנצליח לעשות החלפת אמבטיה ושדרוג מוצלח של כל חדר האמבטיה, הוא להבין שהשטח הוא למעשה חלל שניתן לעצב בצורה הכי יפה. כאשר מדובר בדירה ישנה, יהיה צורך לשבור הכל: להוציא את הצנרת הישנה, את האמבטיה הסדוקה, ולשים ריצוף, חיפוי קיר, וכלים סניטריים מחדש. צריך להבין שהחלל הישן והעבש, יכול להיות חלל יפה ומפוארת.

חשוב להחליף גם את הצנרת:
לא תמיד אפשר להסתפק רק בפעולת החלפת אמבטיה. אם צנרת ממתחת רקובה, חייבים להחליף את הצנרת הישנה בצנרת חדשה. צריך להבין שצנרת ישנה, גורמת בסופו של דבר לרטיבות, להצפה ולעובש. בשביל החלפת צנרת הבית, ניקח אינסטלטור מומחה, המבין היטב בכל מערכת האינסטלציה של הבית. מומלץ שיהיה לו את הציוד המקצועי ביותר בשוק, כמו מצלמות וביובית

לבחור חיפוי וריצוף יפה:
החלפת אמבטיה, היא הזדמנות להחליף את הריצוף של החלל, ולשים חיפוי קיר יפה. מומלץ שהחומר ממנו יהיו עשויים הרצפות, יהיה תואם לחומר ממנו עשויים הרצפות של כל הבית. אפשר שהצבע יהיה שונה מהצבע של שאר הרצפות בבית. ישנם סוגים שונים של חיפוי קיר. החל מקרמיקה פשוטה, ועד לחיפוי יפה של פסיפס. כדאי מאוד לשים עיטורים לפי סוג ואופי החומר ממנו עשוי החיפוי. את כל העבודה של הוצאת הריצוף והחיפוי הישן, והריצוף והחיפוי החדש, יבצע אינסטלטור

חשוב לשים ארון ומראה:
הדרך הטובה ביותר להפוך החלפת אמבטיה לשדרוג יפה של כל החלל, היא באמצעות הצבת ארון בחדר האמבטיה. ישנם סוגים שונים של ארונות: ישנם ארונות קיר תלויים, וישנם ארונות קיר שמניחים. יש סוגים שונים של חומרים מהם עשויים ארונות האמבטיה. ניתן לשים מקלחון עם קירות מזכוכית לבנה במקום אמבטיה. כך, החלל יקבל מראה יפה וחדש.


http://hamumchim.net/
החלפת אמבטיה שיפוץ אמבטיה חיפוי וריצוף חדר אמבטיה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד