ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

איפה הגבול? ילדים בקמפיין נגד הרבנות

עידוד נמרץ שלא להינשא דרך הרבנות מופץ ברשת כשהפרזנטורים הם ילדים • נראה שלמטרת הסתה נגד הרבנות בישראל, אפשר לעבור כל גבול

מה הקשר שלי לרבנות? צילום מסך מתוך הסרטון
מה הקשר שלי לרבנות? צילום מסך מתוך הסרטון



על מנת להסית נגד הרבנות הראשית, נראה שמותר לעבור כל גבול, וגם לגייס ילדים קטנים ותמימים לקמפיין אגרסיבי נגד נישואין ברבנות.

סרטון חדש שמציגה תנועת 'ישראל חופשית', מצליח לעורר חוסר נוחות בולטת, אל מול ילדים וילדות תמימים שהכניסו להם מילים לפה בנושאים שאינם מבינים בהם כלל.

בסרטון נראים הילדים משכנעים את הצופים שלא להינשא דרך הרבנות. מעבר לעובדה שיש בתוכן טעם רע, שמסית נגד ממסד רשמי של מדינת ישראל, וכמובן נגד ההלכה היהודית, לקחו ילדים קטנים להעברת המסרים והכניסו אותם לתוך מלחמות מבוגרים.

"מה אני קשור לרבנות"? תוהים הילדים בסרטון. ילד יהודי שבאמת אין לו מושג על הקשר שלו, כבר יודע לדקלם שאין לו קשר. ילדים יודעים לדקלם ש"אפשר להתחתן אחרת", ו"יש לכם את אותן זכויות ואולי במס הכנסה זה אפילו שווה יותר..."

מדוע השימוש בילדים למלחמה של מבוגרים?

מיקי גיצין, מנכ״ל תנועת ״ישראל חופשית״: ״אנחנו גאים ומתרגשים על החשיפה הרבה שהסרטון זוכה לה. אין ספק שיש לו ולפעילות שלנו באופן כללי השפעה משמעותית על הציבור הישראלי. ובעניין הילדים, מעולם לא שמענו את כלי התקשורת של ׳בחדרי חרדים׳ מתייחס לשימוש בתמונות של ילדים בפרסומים אחרים ולכן מתקשים להבין את עזות המצח והצביעות. מוטב שתעסקו בעיתונות ותסקרו את השחיתות של המנגנון הרבני או העוולות החברתיות שהוא גורם למרבית החברה הישראלית״.











רבנות ישראל חופשית הסתה קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד