כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

סערת מחנה יהודה: ההנחייה השערורייתית הוקפאה

לאחר הפרסום הבוקר ב'בחדרי' על הכוונה להפסיק את הסדרי החנייה של כ-1,500 תושבי השכונות הסמוכות לשוק 'מחנה יהודה', במטרה להסדיר חניות למאות הבליינים שמגיעים למקום בשעות הלילה המאוחרות, 'בחדרי' חושף כי ההנחייה הוקפאה

מחנה יהודה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
מחנה יהודה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המאבק על צביון 'מחנה יהודה' - ההנחייה השערורייתית הוקפאה: לאחר הפרסום הבוקר ב"בחדרי חרדים" על הכוונה להפסיק את הסדרי החנייה של כ-1,500 תושבי השכונות הסמוכות לשוק 'מחנה יהודה', במטרה להסדיר חניות למאות הבליינים שמגיעים למקום בשעות הלילה המאוחרות, "בחדרי חרדים" חושף כי ההנחייה הוקפאה לאחר התערבות חבר המועצה מיכל הלברשטאם מ'אגודת ישראל' המחזיק בתיק רשות חנייה.

במכתב ששיגר הלברשטאם לרוויטל מרזן מנהלת אגף חניה הוא כותב: "קיבלתי בתדהמה את מכתבו של של ד"ר אופיר לנג יו"ר מינהל קהילתי לב העיר".

הלברשטאם כותב: "כמחזיק תיק רשות החניה הייתי מצפה ממך לבוא ולהתייעץ כמו שביקשתי כמה פעמים ממך בישיבות פ"ע שקיימנו בלשכתי ולא להחליט כזה דבר מבלי לשמוע את דעתי בנושא".

עוד טוען חבר המועצה כי "החלטתך לאשר את החניה באזור, הייתה מבלי לשמוע את טענת התושבים בנושא. לא מקובל עלי צורת עבודה כזו, על כן אבקש חד משמעית לעכב את ההחלטה עד לאחר דיון מחודש בנושא ביחד עם המניהלת והתושבים".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בעקבות פנייתו של הלברשטאם, הוחלט על הקפאת ההנחייה וכי הנושא יעלה לדיון בישיבת הנהלת העיר שתתקיים ביום שלישי בשבוע הבא.
מחנה יהודה מיכל הלברשטאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד