כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הכתב שננזף ל'בחדרי': "טראמפ לא הבין"

ג'ייק טורקס, הכתב החרדי שננזף על ידי הנשיא טראמפ באמצע מסיבת העיתונאים, מספר ל"בחדרי חרדים" על הרגע המביך: "העיתונאים סביבי תמכו בי ואמרו לי שעכשיו הפכתי רשמית לכתב בבית הלבן לאחר שהנשיא קרא לי שקרן"

ג'ק טורקס מציג את השאלה זיכתה אותו בנזיפה, הערב
ג'ק טורקס מציג את השאלה זיכתה אותו בנזיפה, הערב

ג'ייק טורקס, הכתב החרדי שננזף הערב (חמישי) על ידי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ באמצע מסיבת העיתונאים המטורפת בבית הלבן, מספר ל"בחדרי חרדים" על הרגע המביך.

"הנשיא טראמפ אובססיבי למילה אנטישמיות" אומר טורקס בשיחה עם "בחדרי". "אני שאלתי את הנשיא האם עשרות האירועים האנטישמיים האחרונים מראים על מגמה בארה"ב. לרגע לא האשמתי אותו או מישהו בצוות שלו באנטישמיות".

בתיעוד ממסיבת העיתונאים אכן ניתן לשמוע כי בתחילת השאלה ציין טורקס כי הנשיא וצוותו אינם אנטישמיים וטראמפ אף הגיב והודה לו על כך. אלא שלאחר מכן, כאשר ציין כי בשבועות האחרונים אירוע כ-50 איומים אנטישמיים נגד מוסדות יהודיים, הנשיא טראמפ החליט להשתיק אותו וביקש ממנו לשבת ולשתוק.



"הנשיא לא נתן לי להשלים את המשפט ואמר לי לשבת תוך שהוא מסנן 'הבנתי את השאלה שלך'. כוונתי הייתה לקרוב ל-50 תקיפות אנטישמיות שהתרחשו מאז בחירתו לנשיא ושמעוררים דאגה רבה בקרב הקהילה היהודית בארה"ב. הוא כינה אותי שקרן כשלא הבין את שאלתי. לא האשמתי אותו באנטישמיות, שאלתי שאלה לגיטימית לחלוטין".

על התגובות שקיבל מהעיתונאים סביבו אמר טורקס: "כולם כמובן תמכו בי והיו כאלו שאף ניסו להסביר את דבריי לנשיא. אחרי מסיבת העיתונאים אמרו לי כמה קולגות שעכשיו התקבלתי באופן רשמי והפכתי לכתב בבית הלבן לאחר שהנשיא כינה אותי שקרן".

טורקס אף ציין כי הוא אינו חושש להיות מורחק מהבית הלבן. "יש איגוד עיתונאים שהוא אישיות נפרדת מהבית הלבן והוא מוציא את האישורים לסיקור בבית הלבן כדי שיהיה חופש לעיתונאים. אין כזה חשש".

טורקס הוסיף לסיום כי הוא מתכון לבקש הבהרות בנוגע למה שאירע במסיבת העיתונאים. "אני מתכוון לבדוק עם הדובר או עם אנשי הצוות של הנשיא ולקבל הבהרות בנושא. זו הייתה השתלחות לא הוגנת כלפיי".
ג'ייק טורקס דונלד טראמפ הבית הלבן מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד