כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נסראללה מאיים: אל תפרקו רק את מיכל האמוניה, פרקו גם את הכור בדימונה

מזכ"ל חיזבאללה איים שארגונו יפתיע את ישראל במערכה הבאה ואמר כי "לחיזבאללה יש אפשרות להגיע לכור הגרעיני, שהוא מיושן ולא מחייב כוח גדול לפגוע בו"

נסראללה, פלאש90
נסראללה, פלאש90



מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים כי בעימות הבא עם ישראל יפגע ארגונו במיכל האמוניה ואף בכור הגרעיני בדימונה. נסראללה דיבר בנאום מיוחד שנשא לציון יום השנה למותם של עבאס מוסאאוי ועימאד מורניה.

לדברי נסראללה, "נפגע במיכל האמוניה בכל מקום שיהיה. כמובן שבחיפה יותר קל אבל נפגע בו בכל מקום". הוא גם התייחס לפרסומים האחרונים על הסכנה שבספינת האמוניה שעוגנת במפרץ חיפה אחת לכמה שבועות כשאמר ש"נדע להגיע גם לספינה".

נסראללה קרא לישראל "לפרק לא רק את מיכל האמוניה אלא גם את הכור הגרעיני בדימונה. בישראל יודעים שלחיזבאללה יש אפשרות להגיע לכור הגרעיני שהוא מיושן ולא מחייב כוח גדול לפגוע בו".

בהתייחסותו למצב ארגונו אמר מנהיג חיזבאללה כי "מנהיגי ישראל חשבו ב-2006 שיש להם מספיק מידע מודיעיני נגד החיזבאללה. תמיד יש לנו מה להסתיר וזאת חלק מהאסטרטגיה שלנו. אתם תופתעו ממה שאנו מסתירים ויכול להוביל לשינוי דרמטי בכל מערכה עתידית".

נסראללה התייחס גם למסיבת העיתונאים המשותפת שערכו אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב דונאלד טראמפ וטען שהאחרון הכריז למעשה על "מות מתווה המשא ומתן והתהליך המדיני". לדבריו, "על מנהיגי ערב וכל מי שאימץ את המשא ומתן כאסטרטגיה להודות בכישלון המתווה הזה ולהבין שהדרך היחידה היא דרך ההתנגדות".
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד