כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הרב דוד יוסף בוועידת ש"ס: "אין את הרפיון שהיה לפני שלוש שנים"

המושב המרכזי של וועידת ש"ס נערך אמש בהשתתפות חברי מועצת חכמי התורה ומאות נציגי ש"ס • חכם שלום כהן שיבח את דרעי, הרב בעדני העיד על מערכת החינוך של התנועה והרב אלבז דיבר על אחדות. בפנים - הציטוטים המלאים

הרב דוד יוסף בוועידת ש"ס: "אין את הרפיון שהיה לפני שלוש שנים"

הכנס המרכזי של ועידת ש"ס נערך אמש (חמישי) במלון רמדה בירושלים, במעמד חברי מועצת חכמי התורה שחיזקו את מאות הנציגים על פעילותם הברוכה למען הציבור. במקום נכחו נשיא המועצת חכם שלום הכהן, הגר"ש בעדני, הגר"ד יוסף והגר"ר אלבז.

הגר"ש כהן אמר כי שכרם של הנציגים הוא המצווה הגדולה לפעול למעם הציבור. "אני יכול לומר זאת גם על יו"ר התנועה שלנו, הוא נהנה מכל פעולה שהוא עושה למען הציבור". הוא הוסיף: "הקב"ה בחר בכם שתפריחו את עם ישראל, שיהיו יותר בנים להקב"ה, שיהיו כמה שיותר שיעורי תורה . אשריו ואשרי חלקו של מי שפועל כך. הפירות שמורים לך לנצח. זהו מעמד של כבוד התורה מפני שאתם שליחי התורה".

הגר"ש בעדני, חבר מועצת חכמי התורה, אמר כי "יש אדם שמקבל כסא ומתיישב עליו כמי שהשיג את מטרתו, משכורת וכל הנלווה. אולם הדרך הנכונה היא להשתמש במקום שאליו הגעת כדי לסייע לציבור. להרבות תורה בישראל. לא להתגאות. אני מכיר מקרוב את מערכת החינוך שלנו. יש בה אנשים שמוסרים נפש ממש. אנחנו מחוללים מהפכה. מרן זיע"א היה בוכה בדמעות כשהיה מדבר על חשיבותה של מערכת החינוך שלנו".

הגר"ד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, שיבח את הפעילות הנמרצת הקיימת היום בתנועה ואמר: "ברוך ה', הרפיון שאחז בנו לפני מספר שנים אינו קיים יותר. ידידי רבי אריה דרעי פועל ואיתו כולם בהתלהבות של אש קודש. מתרחשת מהפכה עצומה בכל רחבי הארץ". עוד הוסיף הגר"ד: "אני יכול לומר שברוך ה' כל התנועות יכולות לקנא בנו על מועצת החכמים שבראשה עומד מרן שר התורה, יש מנהיג שמנווט את העשייה בכושר עשייה ושמניב תוצאות. כולם מאוחדים סביבם. יש לנו הנהגה בראש אחד, אין שני ראשים! זו ההזדמנות לומר לכולם, זכינו להיות התנועה היחידה שמייצגת את עולם התורה. כל אותם שפרשו, שנמצאים בחוץ, שיפתחו את עיניהם ויתבוננו, במקום לרעות ברעות זרים: תנועת ש"ס היא היחידה שמייצגת באמת את עולם התורה הספרדי".

הגר"ר אלבז, חבר מועצת חכמי התורה אמר בכינוס כי "המעמד הזה הוא מעמד חשוב לתנועה הקדושה שלנו. זהו מעמד של כבוד התורה מפני שאתם שליחי התורה. יו"ר התנועה רבי אריה דרעי זוכה ומאחד את חברי התנועה, הוא מלכד את השורות. על כולנו לתת לו את הכוח להמשיך ולפעול למען התורה, למען עולם התורה, כדי שהמהפכה הגדולה שאותה ייסד מרן קודש הקודשים לא תיעצר חלילה".

צילום: יעקב כהן






































הרב דוד יוסף ועידת שס מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד