י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

החשד: הניחו מטענים ברכבים של שחקן וזמרת

מטען חבלה נוטרל הבוקר ברכבו של שחקן כדורגל. נעצרו שני ערביינים בחשד כי הם הטמינו מטען זה וכן מטענים נוספים ברכבים של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים

החשד: הניחו מטענים ברכבים של שחקן וזמרת

מטען חבלה נוטרל הבוקר (שישי) ברכבו של שחקן כדורגל. נעצרו שני ערביינים בחשד כי הם הטמינו מטען זה וכן מטענים נוספים ברכבים של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים.

המשטרה סיכלה הבוקר (שישי) פיצוץ מטען מתחת לרכבו של שחקן כדורגל ברמת השרון, והביאה למעצרם של אנשי החולייה.

במסגרת איסוף הראיות בצח"מ (צוות חקירה מיוחד) משותף של מרחב איילון וימ"ר ת"א, בעקבות שני אירועי פיצוץ מטענים בתל אביב וכן בעקבות פיצוץ מטען באזור, בוצע הבוקר סיכול פיצוץ מטען נוסף, כאמור בסמוך לאיצטדיון ברמת השרון.

במסגרת החקירות, הצליחה המשטרה לאתר חולייה, שהניחה מטעני חבלה, זאת על מנת להפחיד ולפגוע במתלוננים. בפעילות מבצעית, אינטנסיבית וממושכת, השוטרים איתרו הבוקר חשוד, העבריין המוכר אבנר הררי, אשר הניח את המטען מתחת לרכב הכדורגלן קובי מוסא.

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של הררי ושל חשוד נוסף בשבעה ימים עד ליום חמישי הבא. על פי החשד, השניים היו מוערבים גם בהטמנת מטעני החבלה ברכביהם של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים.





מרגלית צנעני מאיר שמיר קובי מוסא אבנר הררי מטען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד