כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טראמפ: "ירשתי בלאגן ואני מסדר אותו"

דולנד טראמפ ממשיך לתקוף את התקשורת בארצו, היום כתב: "הבית הלבן מנוהל מצוין, ירשתי כאוס ואני מתקן אותו"

דולנד טראמפ. צילום: רויטרס
דולנד טראמפ. צילום: רויטרס

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ממשיך לתקוף את התקשורת בארצו. בציוץ שכתב בחשבונו בטוויטר כתב: "אל תאמינו לעיתונות המיינסטרים המפיצה חדשות שקריות. הבית הלבן מנוהל היטב. ירשתי בלאגן ואני מסדר אותו".

כזכור ביום חמישי האחרון תקף טראמפ את הכתב החסידי, ג'ייק טורקס, המסקר את הבית הלבן עבור המגזין החרדי AMI. טורקס חטף מיד לאחר שלטראמפ נמאס מהשאלות התוקפניות של העיתונאים.

טורקס נעמד ושאל את הנשיא לגביי העלייה במקרי האנטישמיות ברחבי ארה"ב מאז שעלה לשלטון. טראמפ היסה אותו באמצע השאלה והשיב, למרות מחאות הכתב: "הוא אמר שהוא ישאל שאלה פשוטה ו'פיירית', אבל הוא לא עשה את זה. הוא שאל שאלה לא פשוטה ולא 'פיירית'. אתה יכול לשבת הבנתי את השאלה".

טראמפ הוסיף, "דבר ראשון, אני האדם הכי פחות אנטישמי שראיתם אי פעם בחייכם. אני גם האדם הכי פחות גזעני". כאן ניסה טורקס להכניס כמה מילים וטראמפ היסה אותו מיידית. "שב בשקט, שב בשקט. אתם רואים? הוא שיקר - הוא נעמד והיה אמור לשאול שאלה פשוטה, אז ברוכים הבאים לעולם התקשורת".

אמש אף צייץ טראמפ כי רשתות השידור המרכזיות בארצות הברית הן אויבות העם האמריקני כולו.

ג'ף צוקר נשיא הCNN הגיב לדבריו של טראמפ ואמר :"ההתקפות נגדינו מצדו של טראמפ לא פגעו בנו, הם גם לא פגעו בשאר המדיה, במהלך קמפיין הבחירות וגם מיד אחרי הבחירות הייתי מודאג מההשלכות של התקפות הנשיא נגדינו כשכינה אותנו "חדשות מזוייפות" FAKE NEWS".

"מבדיקה שערכנו הרייטניג שלנו לא נפגע בכלל בשנת 2016, ואנחנו בטוחים שגם השנה היא לא תפגע על אף התקפות טראמפ נגדינו".

צוקר סיכם. "ההתקפות של טראמפ נגדינו לא פגעו בנו בכלל".
דולנד טראמפ הבית הלבן התקשורת ג'ייק טורקס גף צוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד