י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הורים ממודיעין עילית נעצרו בחשד להתעללות בבנם

זוג הורים ממודיעין עילית נעצרו בעיצומה של השבת, בחשד להתעללות קשה בבנם חסר הישע, המאושפז בבית החולים תל השומר • המשטרה עקבה אחר בני הזוג באמצעות מצלמות בית החולים, לאחר שלמרות הטיפול הרפואי, מצבו החמיר

צילום: Abir Sultan/Flash 90
צילום: Abir Sultan/Flash 90

מקרה מזעזע: הורים בשנות ה-30 לחייהם, המתגוררים בעיר מודיעין עילית, נעצרו בשבת לפנות בוקר, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, התעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה בבנם חסר הישע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הילד, בן ה-4.5 הובא לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר. ערנותם של הרופאים עוררה את חשדם באשר להתעללות מצד ההורים, ועל כן עירבו מיד את המשטרה.

חוקרי משטרת מרחב דן פתחו בחקירה מאומצת ביום חמישי, וחשפו את המקרה הקשה שהביא למעצרם של ההורים בשבת לפנות בוקר, ככל הנראה בביתם במודיעין עילית.

הערב (מוצאי שבת) יובאו ההורים לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

מפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי הילד אושפז במצב גופני ירוד בבית החולים תל השומר, אך בניגוד לצפוי, מצבו לא השתפר ואף החמיר. הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ במצב קשה.

הרופאים, שלא הבינו למה מצבו מתדרדר, החלו לעקוב בדקדקנות אחר הילד, ועלה חשד כי אם הילד מחדירה באמצעות האינפוזיה חומר כימי שאינו חלק מהטיפול. הממצאים הועברו למשטרת ישראל שם נפתחה חקירה, וכאמור, בשבת לפנות בוקר נעצרו ההורים בחשד להתעללות בחסר ישע.

כעת, מצבו של הילד מוגדר קל ובבית החולים מבקשים באמצעות המשטרה להרחיק את ההורים ממיטת בנם החולה.
מודיעין עילית משטרה שבת התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד