ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

"גם בליכוד יודעים שנתניהו יצטרך להתפטר"

ח"כ שלי יחימוביץ': "גם חברי מפלגתו, שרים וח"כים, יודעים כי אם יוגש כתב אישום נתניהו לא יוכל להמשיך"

ביבי. צילום: לע"מ
ביבי. צילום: לע"מ

לחץ על נתניהו ממשיך: ח"כ שלי יחימוביץ' אומרת כי אם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה אין כל ספק שהוא יצטרך להתפטר מכהונתו.

בשבתרבות בגבעת שמואל בהנחיית יואב לימור, אמרה יחימוביץ', כי גם חברי מפלגתו, שרים וח"כים, יודעים כי זהו המצב, ואמירותיהם שהדבר אינו מחויב המציאות הן מהפה ולחוץ, ונועדו לצייר אותם כלויאלים כלפי נתניהו, אך שלא בפומבי הם מודים כי לא ייתכן שראש ממשלה ינהל את ענייני המדינה בעודו יושב על ספסל הנאשמים.

על פגישת טראמפ נתניהו אמרה יחימוביץ': "לו אני ראש הממשלה לא הייתי נושמת לרווחה אחרי דבריו של טראמפ. גם כיוון שבשורה התחתונה תביעותיו מישראל היו זהות לחלוטין לתביעות של קודמיו, רפובליקנים ודמוקרטים כאחד, וגם משום שפתרון מדיני הוא אינו רעה שנכפית עלינו בידי העולם, אלא בראש ובראשונה אינטרס ישראלי מהמעלה הראשונה לקיים את החזון הציוני של מדינה יהודית ודמוקרטית בגבולות בטוחים".

על ההתמודדות לראשות ההסתדרות, אמרה יחימוביץ': "בכהונה זאת אוכל לממש את השקפת עולמי החברתית יותר מאשר בכל תפקיד אחר העומד על הפרק. מדובר בגוף עוצמתי עם פוטנציאל אדיר להשפיע, לא רק על חיי העובדים אלא על המשק ועל החברה כולה. ההסתדרות היא גוף חשוב ביותר המשמש חיץ כמעט אחרון מפני מעבר של הון מהרבים אל המעטים, אך היא מממשת רק מעט מכוחה ועוסקת בכיבוי שריפות ובהיגררות אחר השיח החברתי במקום להתוות אותו ובמקום להיות הראשונה לזהות עוול וכשלים".

"נוצר מצב מקומם שבו העובדים, המפרישים משכרם כדי שההסתדרות תגן עליהם, מקבלים בחזרה רק חלקים זעומים מהשקעתם ואילו הרוב המכריע של מס הארגון ודמי הטיפול הפך לבאר הכסף והג'ובים של קבוצה מצומצמת ביותר ובכוונתי לשנות זאת. יו"ר הסתדרות צריך לשרת את העובדים ולא את מי שהמליך אותו לתפקיד".

"אני יודעת שמולי עומד מנגנון מפוצץ בכסף, שאינו מהסס להשתמש לרעה בעובדיו לצורך הקמפיין ולהטיל מרות ופחד, אבל אני יודעת בוודאות שהעובדים עצמם וגם רבים מאד מהוועדים רוצים לראות מהפך בהסתדרות ויצביעו עבורי. 60% מהעובדים שיש להם זכות בחירה לא באו לקלפיות בבחירות האחרונות ואני קוראת להם לבוא ולהצביע בהבנה שלא מדובר בהצבעה שולית אלא בהצבעה שיש לה השפעה לאומית מכרעת על אופייה החברתי של המדינה".
שולי יחימבוביץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד