י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות בבנם: 'אם מסורה'

הוארך מעצר ההורים החשודים שפגעו בבנם המאושפז בתל השומר. עורכת דינה: "מדובר באם ללא עבר פלילי שמטפלת במסירות בילדיה"

הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות בבנם: 'אם מסורה'
יחצ בילינסון

מעצרה של האם ממודיעין עילית, החשודה בהתעללות בבנה שאושפז בבית החולים תל השומר, הוארך הערב (מוצ"ש) עד יום שלישי. מעצר האב הוארך עד יום רביעי.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הורים בשנות ה-30 לחייהם, המתגוררים בעיר מודיעין עילית, נעצרו בשבת לפנות בוקר, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, התעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה בבנם חסר הישע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הילד, בן ה-4.5 הובא לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר. ערנותם של הרופאים עוררה את חשדם באשר להתעללות מצד ההורים, ועל כן עירבו מיד את המשטרה.

מפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי הילד אושפז לפני מספר שבועות במצב גופני ירוד בבית החולים תל השומר, אך בניגוד לצפוי, מצבו לא השתפר ואף החמיר והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ במצב קשה.

הרופאים, עקבו בדקדקנות אחר הילד, ועלה חשד כי אם הילד מחדירה באמצעות האינפוזיה חומר כימי שאינו חלק מהטיפול. הממצאים הועברו למשטרת ישראל שם נפתחה חקירה.

השופט אריה ביטון מבית משפט השלום בתל אביב האריך בארבעה ובחמישה ימים את מעצרם של ההורים, והטיל צו איסור פרסום למשך שבוע על כל פרט מפרטי החקירה וכן על כל פרט העלול לזהות את ההורים החשודים.

עו"ד חגית רחמני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את האם שחשודה שפגעה בבנה אמרה: "מדובר באם ללא עבר פלילי שמטפלת במסירות בילדיה. בנה קטן סובל ממחלות רבות והיא זו שלקחה אותו לטיפול בביה״ח.

"היא משתפת פעולה עם החוקרים וטוענת כי לא הייתה כל כוונה לפגוע בבנה וכרגע כל תשומת ליבה נתונה להחלמתו המהירה של בנה".
בית החולים בית משפט התעללות בילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד