י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

טראמפ מצהיר: "הטרוריסטים ישארו בחוץ"

הנשיא טראמפ נשא נאום תוקפני נגד התקשורת, מול אלפי תומכיו, ואף העלה נואם מהקהל נגד רצונם של אנשי השירות החשאי

טראמפ, רויטרס
טראמפ, רויטרס

בנאום שנשא בשבת האחרונה בפלורידה מול תומכיו, תקף הנשיא דונלד טראמפ את התקשורת בארצו. זאת לאחר כשיממה קודם לכן כינה את התקשורת "אויבת האומה האמריקנית".

"אני פה כי אני רוצה להיות עם החברים שלי ועם האנשים שלי" אמר טראמפ לקול תשואות הקהל. מעל עשרת אלפים איש הגיעו לפלורידה לשמוע את הנשיא, שבשלב מסוים הפתיע וקרא לאחד מתומכיו מהקהל לעלות לנאום, ובסיום נאומו כינה אותו "כוכב נולד".

השירות החשאי האמריקני לא "אהב" את העובדה שאדם זר מתקרב לנשיא, אבל טראמפ אמר להם - "אני לא מפחד שיפגע בי, אני מפחד שינשק אותי".

טראמפ אף התייחס לצו ששחרר כנגד כניסת מוסלמים משבע מדינות לארה"ב, ואמר - "חברי הממשל מגבשים צו חדש, אחרי שאת הצו הקודם פסל אחד השופטים בטענה שזה לא חוקי". עוד אמר טראמפ כי הוא "נחוש להשאיר את הטרוריסטים מחוץ למדינה. נעשה משהו שירשים אתכם מאוד, אנחנו נבנה אזורים בטוחים בסוריה למען הפליטים, וכך נימנע מלהביא אנשים שאנחנו לא רוצים למדינה. אנחנו לא רוצים אנשים עם רעיונות רעים".

הוא נשאל בעצרת האם זה לא מוקדם מדי לעשות קמפיין, חודש לאחר הבחירות, וענה כי "כל החיים זה קמפיין. לעשות את ארה"ב גדולה שוב זה קמפיין יום יומי".

דוברת הבית הלבן שרה הוקאבי סנדרס אמרה לתקשורת כי "המסרים של טראמפ לא מועברים בתקשורת בצורה אמיתית, אין לנו ברירה אלא לצאת לעם ברחוב ולהגיד לו בעצמינו את המסרים, וטראמפ עושה את זה בצורה הטובה ביותר".

מייקל קפוטו, יועץ לשעבר של טראמפ, הוסיף - "טראמפ ימשיך באותה דרך שהוא עשה את הקמפיין שלו לפני הבחירות, ואנחנו נראה עוד הרבה נאומים של טראמפ ברחובות מול האזרחים בלי סינון של התקשורת". קפוטו אמר כי "אני אוהב לראות את טראמפ מדבר ישר לאומה, והדרך שבה ניצח את הבחירות היא הדרך שבה הוא מתנהג כנשיא. מדבר ישר לעם בלי משחקים".
טראמפ ארהב תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד