י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ההתעללות במודיעין עילית: השכנים והמכרים לא מאמינים

מעצר ההורים החרדים ממודיעין עילית שנעצרו בעיצומה של השבת האחרונה בחשד להתעללות בבנם חסר הישע, לא מתקבל על הדעת בקרב מכרי המשפחה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' • אישה שעובדת עם אם המשפחה בחברת היי-טק במודיעין עילית, מספרת ל'בחדרי': "היינו הבוקר בעבודה בהלם מוחלט. היא אישה מסודרת ונקיה שידועה פה כמי שדואגת ומטפחת את ילדיה

בית חולים. צילום: פלאש 90
בית חולים. צילום: פלאש 90 צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הלם במודיעין עילית: מעצר ההורים החרדים ממודיעין עילית שנעצרו בעיצומה של השבת האחרונה בחשד להתעללות בבנם חסר הישע, לא מתקבל על הדעת בקרב מכרי המשפחה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' ובחרו להישאר בעילום שם מסיבות מובנות.

אחד השכנים בשכונה במודיעין עילית מספר ל'בחדרי חרדים' על המשפחה: "הם משפחה בעלי תשובה אנשים שקטים שלא התלבטו יותר מידי בשכונה, האבא מתחזק שמתפלל הרבה זמן, על פניו הם נראים אנשים טובים שאף אחד לא העלה על דעתו שיחשדו בהם בכזה דבר".

שכן נוסף מספר ל'בחדרי חרדים': "אני מכיר אותם טוב. הם אנשים טובים ונורמטיבים יש להם ילד חולני שכל הזמן נכנס ויוצא מבית החולים. נשמע לי הזוי שהם עשו משהו, אני חושב שיש כאן אי הבנה מצד הרופאים בבית החולים".

אישה שעובדת עם אם המשפחה בחברת היי-טק במודיעין עילית מספרת ל'בחדרי חרדים': "היינו הבוקר בעבודה בהלם מוחלט. היא עובדת בכירה כאן, היא אישה מסודרת ונקיה שידועה פה כמי שדואגת ומטפחת את ילדיה, גם הילד הקטן שהם נאלצו להתמודד אתו לא השפיעה על חייהם, להיפך, תמיד סיפרה עליו עד כמה הוא מתפתח למרות שהוא נולד פג, אנחנו לא מאמינים שהיא קשורה לכזה דבר, כולנו פה בהלם".

בערוץ 10 דווח כי סבו וסבתו של הילד בן ה-4 שומרים עליו כעת, והוא עדיין מאושפז בבית החולים תל השומר. ארבעת אחיו נמצאים אצל בני משפחה.
מודיעין עילית התעללות זוג הורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד