ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

משפחה חרדית מירושלים זכתה בלוטו: "רק רצינו לכסות את החוב"

אדומי עיניים, נבוכים ורועדים מהתרגשות, הגיעו הבוקר ההורים הזוכים למפעל הפיס • בני הזוג, הורים לשישה ילדים, סיפרו כי קנו את כרטיס ההגרלה בשביל לכסות את החובות לחברת החשמל • אמש הם זכו ב-12.5 מיליון ש"ח

תמונת אילוסטרציה: מפעל הפיס
תמונת אילוסטרציה: מפעל הפיס

 

זוג הורים חרדי מירושלים, שקנו טופס לוטו בפעם השלישית בחייו, רק בכדי לזכות בסכום שיספיק להם לשלם את חשבון החשמל. בהגרלה שנערכה אמש, הם זכו ב-12.5 מיליון ש"ח.

אדומי עיניים, נבוכים ורועדים, הגיעו הבוקר ההורים הזוכים למפעל הפיס. בני הזוג, בגילאי ה-45, הורים לשישה ילדים סיפרו הורים לשישה ילדים סיפרו כי קנו את כרטיס ההגרלה בשביל לכסות את החובות לחברת החשמל. בהגרלה שהתקיימה אמש הם זכו ב-12.5 מיליון ₪.

 


הכרטיס הזוכה

בני הזוג סיפרו, כי קיבלו בתחילת השבוע שעבר חשבון חשמל שעמד על 4,000 ₪. "היו ימים מאד רים, והשתמשנו הרבה בחימום כדי שהילדים לא יהיו חולים. כשקיבלנו את התשלום לא ידענו איך נעמוד בהוצאות הכבדות ואובדי עצות אמרנו שנמלא לוטו והתפללנו שנזכה בסכום שנוכל באמצעותו רק לשלם את חשבון החשמל".

בני הזוג ניגשו לדוכן בקניון מלחה ומילאו ידנית טופס לוטו שעלה 11.60 ₪. "זו הפעם השלישית שאני ממלא לוטו בחיי" סיפר האב. "כשראינו את ההגרלה וגילינו שזכינו לא קפצנו, לקחנו ספר תהילים ואמרנו תודה לבורא עולם" ומוסיף "לא יכולנו להירדם, היינו מאוד מאושרים ונרגשים מהמתנה הגדולה שקיבלנו".

לשאלה מה יעשו עם הכסף אחרי שישלמו את חשבון החשמל, ענו זוג הזוכים המאושרים כי יש להם חלום לבקר בקברי צדיקים. הם יתכננו נסיעה עם כל המשפחה ויתחילו בציונו של רבי נחמן מברסלב. "עם שאר הכסף נמשיך לחיות חיים צנועים כפי שחיינו לפני הזכייה. ב"ה נעבור לדירה המתאימה לשישה ילדים ונסייע ונתמוך בתלמידי חכמים".

הזוכים הוסיפו כי עתה, לאחר שהבינו שבאמת זכו וזה אינו חלום, יוכלו לחזור הביתה ולהשלים את שעות השינה החסרות.

ממפעל הפיס מסרו כי הם מחכים לזוכה השני ב-12.5 מיליון השקלים הנוספים.

לוטו מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד