י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בוטיק המיתוג של אתי קלדרון

בעולם רווי מסרים ופרסום, מיתוג שיווקי הוא שם המשחק. אנחנו כאן על מנת שהעסק שלכם יקבל את ההזדמנות שבאמת מגיעה לו. אם יש לכם מוצר או שירות נפלאים ונמאס לכם להיות תמיד סנטימטר ליד ההצלחה, צרו קשר עכשיו וקבלו מהלך חכם, יצירתי וחדשני, שיבליט אתכם ויעביר מסר ברור ויעיל ללקוחות שלכם

בוטיק המיתוג של אתי קלדרון
לא לגעת

בעולם שופע מסרים, לבלוט זו אומנות. בסביבה שבה קיימות זירות רבות כמו ״גוגל״ ו״פייסבוק״, ובו כולם מתרכזים בפרסום, שיווק ויח״צ, למשוך תשומת לב זו משימה קיומית עבור העסק שלכם. בזמנים בהם התחרות העסקית היא קשוחה ואגרסיבית, חובה עלינו לבלוט. האתגר היומיומי הוא להשיג לקוחות חדשים, בכמות קבועה ולאורך זמן. השאלה היא איך גורמים ללקוחות להבחין בנו מבלי שנשקיע מאות אלפי שקלים?

הסוד הוא במיתוג שיווקי, שיבליט אתכם ויעביר מסר ברור ויעיל עבור הלקוחות שלכם. טובי המוחות במשרדי הפרסום מקדישים למיתוג שעות של ישיבות ולילות של סיעורי מוחות, על מנת לצאת בסופו של דבר עם סלוגן, סמליל, ג'ינגל ומה לא, הכל על מנת לייצר מיתוג לחברה או לארגון. זה עולה הון תועפות ובתאגידים הגדולים יודעים שזה שווה את המחיר. אבל מה יעשו אלה שאין להם כסף להתמודד מול הגדולים? אלה שרוצים להתמתג ואינם יכולים לשכור משרד פרסום תותח, שיגבה מהם צ'ק שמן תמורת הסחורה?


או, כאן בדיוק נכנסים לתמונה גאוני המיתוג. אלה שבעזרת גימיק שיווקי, כזה שנחרט בזיכרון או שהוא חכם, או מצחיק, או טעים – מצליחים לייצר מיתוג. זו חוויה להכיר אנשים כאלה, שמעניקים הזדמנות להציץ למוח מבריק ולראות אותו פעולה. הם נדירים כמו יהלומים במכרה ואחת כזו היא אתי קלדרון – מומחית למיתוג, שיודעת להקיף את הנושא מכל צדדיו, לתת לו מענה מול כל מצב ולהתנהל תוך כדי אינטואיציה מדהימה וחושים מחודדים, שקוראים את הסביבה וקשובים להתנהגות אנושית ולתהליכים חברתיים.

קלדרון יודעת לגשת לפרויקט - ניקח למשל את נעמ"ת, עבורם היא עובדת - ולנווט אותו אל המקסימום. האירוע המדובר היה
"היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים". נעמ"ת היא לא מפעל - היא מפרסמת רעיון, לא מוכרת מוצר. ובכן, "יום המאבק" הוקדש הפעם למניעת אלימות נגד נשים. הדימוי שנבחר היה כוס קפה שנשפך והוא הופיע במודעות וברשת. המשך פיתוחה של השפה הגרפית היה הפקת כוסות חד פעמיות כאלמנטים שיווקיים בכנסים ובהרצאות שהתקיימו לכבוד "יום המאבק". על שפת הכוסות הוטבעה חותמת של שפתון, כאילו מישהי הרגע שתתה מהן. זה התכתב מעולה עם הקמפיין, שהפנה את הציבור לשים לב לסימנים של אלימות על גופן של הנשים הסובבות אותנו. אנשים דיברו על זה, זה גרם להם לחשוב וזה נצרב בזיכרון. המסר של נעמ"ת עבר. בינגו.

הרי מה זה, בסופו של דבר, מיתוג? אם נפרוט אותו לפרוטות נגיד שאנחנו רוצים שיראו אותנו, שישמעו אותנו, שיתרגשו בגללנו, שיחשבו בזכותנו, שידברו על זה. זו הבולטות. זה המיתוג. את הנקודה החמקמקה הזו יודעת קלדרון לפצח וזה קורה לה פעם אחר פעם. כמו, למשל, עם אחד הלקוחות האהובים עליה – תיאטרון בית לסין. קלדרון סיפקה לתיאטרון סידרה של חפיסות שוקולד שהיו עטופות בנייר שעליו מודפסות תמונות של הצגות, הלוגו של התיאטרון, הסמל ובום – מאות חפיסות חולקו למנויים, לתורמים ולספקים. הפעם המיתוג גרם לקהל לטעום, לראות וגם לדבר על זה. מושלם.

"כשאני חושבת על הרעיונות שלי אני רוצה שהפיתרון שאציע יעורר אצל אנשים חוויה רגשית", מנסה קלדרון להסביר איך היא עושה את זה, "אני רוצה שאנשים יזכרו את זה. שזה לא יהיה דומה לפלאייר שמחלקים באיזה כנס וזורקים לפח".

ואם כבר פלאיירים, זהו אחד המגרשים שקלדרון הכי אוהבת לשחק בהם. הפלאיירים שהיא ממציאה מקופלים אחרת, נפתחים אחרת, יש בהם חלונות עם רקעים שקופצים ומסרים שנשפכים מהם והם מעניינים ושומרים אותם בתיק. במילים אחרות – הם ממתגים.

זה מחזיר אותנו לנעמ"ת, שבאירוע "יום האישה הבינלאומי" ביקשו מקלדרון למתג את החזון של האירגון. הפעם היא המציאה פרח מקופל ותלת מימדי, שצריך לגזור, לקפל, להדביק לו מאחור סיכה חד פעמית ולנעוץ בד"ש. סיכת הפרח משכה את העין, בלטה מעבר לסיכות של כולם ועשתה את העבודה.

"יש תחום שלם שנקרא 'גיב אוואי' (GIVE AWAY), מתנות קטנטנות שמחלקים בכנסים או בירידים, כדי לייצר זיכרון מותגי אצל האורחים", אומרת קלדרון, שהתבקשה למתג ביתן של יצרני קוסמטיקה ישראליים בתערוכה גדולה בחו"ל. הפעם היא הבריקה עם תיק קטן, שישמש את המבקרים לשמירה של כל הדוגמיות שמחלקים בביתנים השונים. תיק לא יקר, פשוט, שימושי לאותו ערב ונשאר אצל האורחים. רעיון שאפשר ללמד בכנס על מיתוג
.

באתר של קלדרון יש סלוגן – "רואים אותך מרחוק". המסר ברור: קלדרון יודעת להקפיץ את הלקוחות שלה צעד קדימה לפני כולם. "הרבה אנשים בטוחים שיש להם מוצר מעולה או שירות חשוב והבעיה היחידה היא שלא מכירים אותם", היא אומרת, "אני יודעת למתג את השירותים או המוצרים הללו ולחשוף אותם להרבה עיניים. אם המוצר גם יהיה טוב – ההצלחה מובטחת".
שיווק מיתוג פייסבוק אתי קלדרון כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד