י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ההתעללות במודיעין עילית; הסב ל'בחדרי': 'חלום בלהות, לא מאמינים'

פרשת ההתעללות הקשה שנחשפה במודיעין עילית, בה חשודים הורים בהתעללות בבנם הפעוט - התעללות שתועדה במצלמות נסתרות בבית החולים, הכתה בתדהמה את בני המשפחה. הסב ל'בחדרי': "חלום בלהות; קורא לציבור: אל תאמינו לפרסומים"

אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)
אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)

 

הסיפור הקשה שנחשף במודיעין עילית, בו חשודים הורים בהתעללות בבנם הפעוט, התעללות שתועדה במצלמות נסתרות בבית החולים, הכתה בתדהמה את בני המשפחה, שעדיין מסרבים להאמין לחשדות החמורים נגד בני הזוג.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" טוען סבו של בן ה-4 מקרית ספר כי אין שחר לחשדות. "כל המשפחה קיבלה את זה בהלם מוחלט. כולם מרגישים בחלום בלהות. בני הזוג טיפלו בילדים במסירות גדולה, הילדים מטופחים מאוד - מביגוד ועד התמסרות לכל ילד באשר הוא".

 

לדבריו, "המשפחה לא מאמינה לכל החשדות שמיוחסים לבני הזוג. אני מקווה שהאמת תצא לאור. אני קורא לציבור: אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים בתקשורת".

לדברי הסב, "כל החשדות מופרכים. אני מכיר את בני הזוג כמו הילדים שלי, וזה ממש לא נכון. אני נותן אמון מוחלט בבני הזוג".

על מצבו של הילד בן ה-4 המאושפז בבית החולים אומר הסבא ל"בחדרי חרדים": "ביקרתי את הילד בבית החולים והוא מתאושש ומחלים. אנחנו מקווים שהוא ישתחרר במהרה".

ארבעת הילדים הנוספים יודעים על מה שקרה?

"זה טרי מידי. כרגע הילדים לא יודעים שום דבר על מה שאירע, מאחר והם ילדים קטנים. אני מאמין שהם יעודכנו באמצעות פסיכולוג. הילדים המשיכו היום באורח חיים רגיל ואף הלכו היום למוסדות החינוך".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מעצרה של האם ממודיעין עילית, החשודה בהתעללות בבנה שאושפז בבית החולים תל השומר, הוארך אמש (מוצ"ש) עד יום שלישי. מעצר האב החשוד בתקיפת הילד הוארך עד יום רביעי.

התעללות תקיפה מעשים חמורים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד