כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מפחיד: נעצר חשוד שתכנן לבצע טבח בבית כנסת

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו כי נעצר אדם החשוד שתכנן טבח בבית כנסת. החשוד רכש אקדח מסוכן סמוי וסיפר לו על כוונתו

סוכני FBI (רויטרס)
סוכני FBI (רויטרס)

חסדי השם: כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי נעצר אדם החשוד שתכנן טבח בבית כנסת. החשוד רכש אקדח מסוכן סמוי וסיפר לו על כוונתו.

על פי דיווח של "הדיילי ניוז", מדובר בבנג'מין תומס מקדאוול, כבן 30 מדרום קרוליינה, שנעצר לאחר שרכש אקדח מסוכן סמוי וסיפר לו על כוונתו לבצע טבח ב"בית כנסת של יהודים" כלשונו.

לפי הדיווח, מקדאוול הוא אסיר לשעבר שנעצר ביום רביעי האחרון לאחר שרכש את האקדח וסיפר לסוכן כי שאב השראה מדילן רוף, שטבח בתשעה שחורים בכנסיה בשנת 2015 בדרום קרוליינה ונדון לאחרונה למוות. מקדאוול סיפר כי תכנן לכתוב על קירות בית הכנסת "ברוחו של דילן רוף".

מקדאוול עדיין לא החליט היכן לבצע את הטבח ושיתף בחשבון הפייסבוק שלו קישור לבית הכנסת "טמפל עמנואל" שנמצא במירטל ביץ' בדרום קרוליינה, ולצד הקישור כתב "אני מת לפעול. מה דעתכם?".

בנוסף, מקדאוול כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "שמו את היהודים כאן כדי להרוס את האדם הלבן, והם חוגגים עם סמים". כאמור, בחסדי שמיים המתקפה נעצרה עוד בטרם יצאה לפועל.

בשבוע החולף, עם ההשתלחות של הנשיא טראמפ בכתב החרדי של הבית הלבן, ג'ייק טורקס, עלה לכותרות נושא האנטישמיות בארה"ב, שהולכת וטופחת לממדים מדאיגים בחודשים האחרונים. כזכור, טורקס ניסה לשאול את טראמפ מה בכוונתו לעשות בנידון, אך טראמפ השתיק אותו מול עשרות עיתונאים.
טבח בית כנסת FBI דרום קרוליינה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד