י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

המספרים נחשפים: כך פועל מערך גיוס הכספים נגד הגיוס

לא גיוס בנים ולא גיוס בנות - גיוס כספים: המכונה המשומנת של גיוס כספים להפגנות הקיצונים נגד "גזירת הגיוס" נחשפת. חוברת המופצת בימים האחרונים בארה"ב חושפת את היקפי גיוס הכספים עבור קמפיין החרד"קים והפגנות הקיצונים • כל הפרטים

הפגנות נגד "גזירת הגיוס". אילוסטרציה (פלאש 90)
הפגנות נגד "גזירת הגיוס". אילוסטרציה (פלאש 90)

לא גיוס בנים ולא גיוס בנות - גיוס כספים: המכונה המשומנת של גיוס כספים להפגנות הקיצונים נגד "גזירת הגיוס" נחשפת. חוברת המופצת בימים האחרונים בארה"ב חושפת את היקפי גיוס הכספים עבור קמפיין החרד"קים והפגנות הקיצונים.

כפי שפורסם בעבר ב"בחדרי חרדים", בקרב הקהילות הקיצוניות, בעיקר חסידות סאטמר, נערכים גיוסי כספים עבור הקמפיינים השונים נגד גיוס חרדים ומספר ועדות שהוקמו בשנתיים האחרונות מגייסות כספים לטובת הפעילות שלהם.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בימים האחרונים הופצה חוברת בארה"ב מטעם 'קרן הגיוס' ובה מפורטות כל הפעולות שמבצעים אותם עסקנים נגד 'גזירת הגיוס', כאשר לצד כל פעולה מצוין הסכומים הנדרשים.

כך למשל גליון במאבק לבני היישוב הישן, שיוצא פעמיים בחודש, עולה 800 דולר, גליון לבני עדות המזרח שיוצא כל חודש עולה 3,000 דולר.

המימון ליום זכות שותפות עולה 360 דולר לכל המעוניין, ויש גם מה שנקרא "חרדקים קאמפיין", בו מפורט עלות פשקווילים - בסך 2,000 דולר.

כידוע, המפגינים הקיצונים טוענים כל העת כי מעל הציבור החרדי ובני הישיבות מרחפת גזירת גיוס נוראה ויש להילחם בה בכל האמצעים האפשריים - כולל תוך גרימת סבל ונזקים למאות אלפים. אלא שככל שחולף הזמן מתברר כי כל ההפגנות והקמפיינים השונים נועדו בראש ובראשונה לגיוס כספים ותו לא.

























קמפיין חרדקים קרן הגיוס כספים העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד