כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

נלכדה כנופיית השודדים שהתעמרה בנשים חרדיות • צפו

כנופיית שודדים שהתעמרה בתושבי השכונה החרדית נעצרה בוויליאמסבורג הודות לערנותם של חברי ארגון "השומרים" המקומי • דובר משטרת וויליאמסבורג מסר לתקשורת המקומית: "אנחנו מחפשים את הכנופיה הזו זמן רב. תודות לארגון השומרים הצלחנו סוף סוף לתפוס אותם"

רגעי המעצר
רגעי המעצר

נעצרה כנופיית השודדים שנהגה להתעמר בנשים חרדיות: מזה תקופה ארוכה, סובלים תושבי וויליאמסבורג מכנופיית שודדים הנוהגת לשדוד נשים יהודיות ברחוב כשהן צועדות לבדן. בשבוע שעבר - אחרי שוד נוסף שביצעו השודדים, הפעם דווקא בזוג חרדי שצעד ברחוב, החליטו ארגון השומרים המקומי לשים קץ לתופעה.

חברי הארגון סרקו את כל מצלמות האבטחה באזור, בדיקת המצלמות נראו תמונותיהם של שלושת השודדים מהם סבלו תושבי האזור. ארגון "השומרים" פירסם את תמונתם בין כל חברי הארגון, וחיכו שיחזרו לאזור לשדוד.

בשבוע שעבר, בסיור שערכו כמה מחברי "השומרים" בחיפוש אחר הכנופייה, הבחינו לפתע בחבורה שצועדת ברחוב. הם עקבו אחריהם והזמינו משטרה. כשהגיעו השוטרים לתפוס את החשודים, שם לב אחד מחברי "השומרים" שם לב שאחד השודדים זרק חפץ לתוך השיחים והוא הסב את תשומת ליבם של השוטרים.

שלושת החשודים נעצרו. בחקירתם הודו העצורים בביצוע מספר מקרי שוד בחודשים האחרונים בוויליאמסבורג ומחוצה לה.

בחיפוש שנערך השוטרים באזור בו זרק אחד העצורים את החפץ החשוד. מצאו השוטרים אקדח ששימש את השודדים.

דובר משטרת וויליאמסבורג הודה לארגון "השומרים" ומסר לתקשורת המקומית "אנחנו מחפשים את הכנופיה הזו זמן רב, לא הצלחנו לעלות עליהם על אף המאמצים, ותודות לארגון השומרים המקומי הצלחנו סוף סוף לתפוס אותם".











השומרים שודדים ויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד