י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האזינו • מיכאל שניצלר: "השמועות אינן נכונות, אני חי"

אחרי שעות של הנפצה על ידי גורם עלום שם אודות לכתו בטרם עת של מיכאל שניצלר, מפרסם המוזיקאי הוותיק הקלטה: "אני חי, לא מת, עוד לא חילקתי את הירושה" • האזינו

האזינו • מיכאל שניצלר: "השמועות אינן נכונות, אני חי"

אחרי שבמהלך היממה האחרונה נפוצה שמועה ברשתות החברתיות אודות לכתו בטרם עת של בעל המנגן מארה"ב ר' מיכאל שניצלר, מפרסם היום (שני) המוזיקאי הוותיק הקלטה המזימה את השמועה: "אני חי, אני לא מת. אני מתכוון לחיות עוד שנים ארוכות. אוהב את כולכם".

שניצלר, הידוע בחוש ההומור המשובח שלו, הוסיף בציניות: "עדיין לא חילקתי את הירושה. בבוא היום אחלק את הירושה, זה יקרה בערך בעוד שבעים-שמונים שנה".

כזכור, לפני מספר חודשים עבר שניצלר ניתוח לב, ורבים התפללו בעבורו. שניצלר, שסבל מעודף משקל, השיל עשרות קילוגרם ממשקלו. השמועות הזדוניות זכו להפצה האדירה, ייתכן בעקבות הטיפול הרפואי ההוא, והמראה המחודש של שניצלר.

שניצלר עצמו העלה הבוקר תמונה בעמוד הפייסבוק האישי שלו, בו הוא מצולם עם כמה חברים בשמחת שבע ברכות. בעל המנגן הוותיק צרף לתמונה את הכיתוב "מרגיש טוב יותר מאי פעם, אוהב אתכם, חבר׳ה".

לא ברור מי עומד מאחורי השמועה הזדונית שהתרוצצה בכל רחבי הרשת, וגם שניצלר עצמו לא יודע להסביר למי היה אינטרס לעשות דבר כזה. השמועה גרמה אף לפורומים כאלה ואחרים לפרסם את המידע השגוי, שהוסר זמן קצר לאחר מכן.

מקובל לומר כי שמועות מסוג זה הן סגולה לאריכות ימים, ואנו, ב'בחדרי חרדים', מצטרפים לאיחולים אלו.

מיכאל שניצלר הוא בעל מנגן וותיק ואהוב, שחתום על אינספור להיטים. מאחוריו, וגם לפניו, עשרות שנים של עשייה מוזיקלית ברוכה, ושיתופי פעולה עם צמרת המוזיקה החסידית בארץ ובעולם.

מיכאל שניצלר החל את דרכו כגראמער באירועים חסידיים בארצות הברית ולאחר שהתפרסם החל להקליט את לחניו, את אלבומו הראשון הקליט בשנת 2000 ומאז הוציא לאור למעלה מעשרה אלבומים, ברוב האלבומים שלו שר שניצלר שירים ביידיש (גראמען), שניצלר כותב ומלחין לזמרים מפורסמים אחרים כמו ליפא שמלצר, פנחס (פינקי) ובר ואחרים.

שניצלר אף משלב משחק עם השירים שהוא מלחין, והוא אף הוציא לאור אלבום שירים בשל סיפורים ביידיש כשכל שיר מלווה בהפקה ויזואלית הממחישה את השיר על ידי שחקנים מקצועיים בהם משתתף שניצלר עצמו, מנשה לוסטיג ואחרים.

האזינו למיכאל שניצלר מזים את השמועות:

מיכאל שניצלר מוזיקאי זמר שמועות מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד