י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

החשדות נגד התוקף מבני ברק: צייד ילדות

ברוך גנץ, תוקף הילדות מבני ברק שנעצר בסוף השבוע האחרון, הודה בתקיפת שמונה ילדות נוספות • חוקרי המשטרה אמרו בדיון "מדובר בצייד קטינות" • השופטת : "העובדה שהחקירה מתבצעת בקרב הקהילה החרדית, מעכבת את התקדמות החקירה נוכח בעיות שמתעוררות בכל הנוגע לשיתוף פעולה"

צילום פלאש 90
צילום פלאש 90

תוקף הילדות מבני ברק הודה בתקיפת שמונה ילדות נוספות: בשבוע שעבר נעצר ברוך גנץ (22) מבני ברק בחשד לתקיפת ילדה ובחקירתו, כך נודע ל'בחדרי חרדים', הודה בשמונה מקרים נוספים חמורים בהם תקף ילדות בגילאי 5-8. בסוף השבוע הוארך מעצרו בחמישה ימים והיום הוארך מעצרו עד ליום חמישי.

החשוד ברוך גנץצילום: החשוד ברוך גנץ
החשוד ברוך גנץ

חוקרי משטרת מרחב דן ביקשו להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים, תוך שהם מציינים כי "מדובר בצייד קטינות" וכי ברשותם ראיות על שלושה מקרי תקיפה, ובנוסף החשוד הודה על מקרים נוספים, כאמור. התיק, כבר בשלב זה, מלווה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב ושירותי הרווחה בבני ברק גם כן מעורבים.

השופטת רונית פוזננסקי-כץ מבית משפט השלום בתל אביב אמרה בדיון כי "מצטיירת תמונה לפיה החשוד פגע בקטינות נוספות, כפי שמסר בעצמו ולאור ממצאים נוספים בתיק".

פרקליטו של החשוד, עו"ד עידן שני, הדגיש כי החשוד ללא עבר פלילי ומבוהל עד עמקי נשמתו. "גם אם התיק יוביל לכתב אישום, מדובר בתיק של אפיק שיקומי וטיפולי". פרקליטו ביקש לשחררו עם הרחקה מבני ברק או לחילופין לקצר את ימי המעצר תוך שהוא מציין כי "החשוד נמצא במצב לא טוב".

השופטת ציינה בהארכת המעצר כי מכיון והחשוד שומר על זכות השתיקה בחקירתו ואינו משתף פעולה עם חוקריו, מה שמעכב את התקדמות החקירה, ובשל העובדה שהחקירה מתבצעת בקרב הקהילה החרדית ומתעוררות בעיות בכל הנוגע לשיתוף פעולה, היא נעתרת חלקית לבקשת המשטרה ומאריכה את מעצרו עד ליום חמישי.
תקיפה חמורה ילדות בית המשפט ברוך גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד