י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

החשד להתעללות הורים בבנם: האם הודתה כי הזריקה לבן חומרים

התפתחות בחשדות בפרשה החמורה הנחקרת במשטרה מאז סוף השבוע האחרון, לפיה הורים תושבי מודיעין עילית חשודים בהתעללות בבנם בן ה 4.5. על פי דיווח ערוץ 10 האם הודתה בהזרקת חומרים שונים "כדי להצילו"

מזרקים בבית חולים. אילוסטרציה
מזרקים בבית חולים. אילוסטרציה

האם החשודה כי התעללה פיזית בבנה בן ה-4, הודתה בחקירתה כי הזריקה לבנה חומרים שונים, כך מפרסם הערב דורון הרמן בערוץ 10. היא הסבירה כי עשתה זאת כדי להצילו.

כזכור, בשבת לפנות בוקר נעצרו בני זוג חרדים תושבי המרכז, בחשד שהתעללו בבנם בן ה-4.5 שאושפז בבית החולים במצב קשה. במוצאי שבת הוארך מעצרם בארבעה ובחמישה ימים. סב הילד, אמר בראיון ל'בחדרי חרדים' כי אין שחר לחשדות. "כל המשפחה קיבלה את זה בהלם מוחלט. כולם מרגישים בחלום בלהות. בני הזוג טיפלו בילדים במסירות גדולה, הילדים מטופחים מאוד - מביגוד ועד התמסרות לכל ילד באשר הוא. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים בתקשורת".

על פי הפרסום הערב בערוץ 10, במהלך חקירתה של האם, סיפרה בבכי כי היא הזריקה תרופות לבנה שהוא כלל לא היה זקוק להן. לדברי הרמן, כשנשאלה על ידי החוקרים מדוע עשתה זאת, היא לא הצליחה לספק תשובות קוהרנטיות - והסתפקה באמירה כי עשתה זאת "כדי להציל את בנה".

מעצר האם הוארך עד למחר (ג') ומעצר בעלה הוארך עד למחרתיים (ד'). האב החשוד, מכחיש את החשדות נגדו אולם בידי המשטרה ראיות כי הוא ביצע את המיוחס לו. על פי הדיווח של הרמן, בימים הקרובים, חוקרי המשטרה צפויים לחקור את שאר ילדיהם של ההורים, בחשד כי גם הם עברו התעללות כלשהי.

עו"ד חגית רחמני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את האם שחשודה שפגעה בבנה אמרה: "מדובר באם ללא עבר פלילי שמטפלת במסירות בילדיה. בנה קטן סובל ממחלות רבות והיא זו שלקחה אותו לטיפול בביה"ח. היא משתפת פעולה עם החוקרים וטוענת כי לא הייתה כל כוונה לפגוע בבנה וכרגע כל תשומת ליבה נתונה להחלמתו המהירה של בנה".

אחד השכנים בבעיר מגורי ההורים סיפר ל'בחדרי חרדים' על המשפחה: "הם משפחה בעלי תשובה אנשים שקטים שלא התלבטו יותר מידי בשכונה, האבא מתחזק שמתפלל הרבה זמן, על פניו הם נראים אנשים טובים שאף אחד לא העלה על דעתו שיחשדו בהם בכזה דבר". שכן נוסף סיפר "אני מכיר אותם טוב. הם אנשים טובים ונורמטיבים יש להם ילד חולני שכל הזמן נכנס ויוצא מבית החולים. נשמע לי הזוי שהם עשו משהו, אני חושב שיש כאן אי הבנה מצד הרופאים בבית החולים".
מודיעין עילית חשד להתעללות הזריקה לבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד