י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שבוע אחרי סקר 'בחדרי' - סקר נוסף מציג תוצאה מחמיאה לגדעון סער

למרות שהוא כבר זמן רב מחוץ למערכת הפוליטית, נראה שגדעון סער עדיין השם החם בפוליטיקה הישראלית • שבוע לאחר סקר "בחדרי חרדים", סקר נוסף מגלה כי סער מביס כל מועמד התמודד על הנהגת הימין • בפנים: כל הנתונים

גדעון סער. מביס כל מועמד (Gerson Elinson/Flash90)
גדעון סער. מביס כל מועמד (Gerson Elinson/Flash90)

תוצאות סקר מכון 'מדגם' של מנו גבע, שפורסם ב"בחדרי חרדים", על פיו - השר לשעבר גדעון סער נתפס כמנהיג הימין הבא במידה וראש הממשלה בנימין נתניהו יאלץ לפרוש ‏מתפקידו, מקבלות תמיכה מסקר נוסף. הערב ערוץ הכנסת מפרסם סקר שאף בו סער מוביל כמנהיג הימין.

בסקר שנערך עבור 'בחדרי' בדקנו את הסיכוי מי יחליף את נתניהו במידה וייאלץ לפרוש אבל עם מועמדים בתוך מפלגת השילטון - הליכוד. הסקר שנערך על ידי מכון פאנלס, בדק מי המתאים ביותר להנהיג את הימין ככלל, במידה ונתניהו ייאלץ לפרוש - והמועמדים האפשריים שנכללו בו היו גם פוליטיקאים מחוץ לליכוד, בהם שרים בכירים בממשלה הנוכחית. גם עליהם גבר סער ובפער ניכר.

בקרב כלל המשיבים על הסקר, נמצא במקום הראשון כאמור גדעון סער עם 29%, אחריו שר החינוך נפתלי בנט עם 13%, שר האוצר משה כחלון עם 8%, שר הביטחון אביגדור ליברמן עם 7%, שר התחבורה ישראל כץ 5%, דרת התרבות מירי רגב 5% וצחי הנגבי שר התקשורת הטרי קיבל 3%.



גם בקרב מצביעי הימין סער מוביל על פני האחרים בשאלת אחוזי התמיכה שישיג במידה ויעמוד בראשות מפלגה בבחירות, עם 21 אחוזים, בנט משתווה אליו בקרב הימין גם הוא עם 21. ליברמן עם 11. כץ עם 7. רגב עם 6. כחלון עם 5 והנגבי אחרון ברשימה עם 4 אחוזים.



כזכור, בסקר 'בחדרי' בו נשאלו 500 הנסקרים "לאחר תקופת בנימין נתניהו, מי המועמד המתאים ביותר לדעתך, לתפקיד יו"ר הליכוד והמועמד מטעם הליכוד לתפקיד ראש הממשלה".

מקרב כלל המשיבים: 23 אחוזים סברו שסער המועמד המתאים. במרחק של כמעט עשרה אחוז ממנו, ניצב השר לביטחון פנים גלעד ארדן עם 14 אחוזים. אחריו ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עם 11 אחוזים. שר התחבורה ישראל כץ רק עם 7 אחוז.

בקרב 'בעלי דעה' (לא כולל אלו שענו לא יודע) הנתונים חדים יותר. גדעון סער ישמח לדעת ש 42 אחוזים סוברים שהוא המועמד המתאים ביותר להחליף נתניהו. גם בקטגוריה זו, הפער בינו לגלעד ארדן נותר גדול ומשמעותי מאוד. 26 אחוזים סוברים שהשר ארדן מתאים, 20 אחוזים סוברים שראש העיר ברקת הוא המתאים, ו-13 אחוזים נתנו את אמונם בשר ישראל כץ.
גדעון סער ראשות ממשלה סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד