י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מדוע מרדכי בן דוד לא יופיע בדינר של גור?

שעות ספורות לפני ההופעה של הזמר מרדכי בן דוד בדינר היוקרתי של 'איחוד מוסדות גור', הודיע גדול הזמר החסידי על ביטול השתתפותו, מכיוון שאינו חש בטוב • האמנם?

מרדכי בן דוד. צילום אילוסטרציה: אוריה הלר
מרדכי בן דוד. צילום אילוסטרציה: אוריה הלר

הערב יתקיים הדינר החגיגי של איחוד מוסדות גור בהיכל NJPAC שבארצות הברית, בו ייטלו חלק אלפים רבים, ובראשם רבנים וראשי ישיבות.

בחסידות גור קראו היום לכלל תלמידי הישיבות להרבות בתפילה ולימוד להצלחת הדינר הענק. גם בנו של האדמו"ר מגור הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר יו"ר מכון 'פאר מקדושים' יצא במיוחד להשתתף באירוע.

מי שהופקד על החלק האמנותי של הערב, הוא היוצר משה (מונה) רוזנבלום, כשעל הבמה יופיעו הזמרים שרוליק וורדיגר, מוטי אילוביץ' ומקהלת 'שירה'. הכוכב המרכזי שהיה אמור להופיע הוא גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד.

אלא שבאופן מפתיע, שעות ספורות בלבד לפני ההופעה, הודיע MBD להפקה על ביטול השתתפותו באירוע, בעקבות כך ש'לא חש בטוב'. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בן דוד ביקש מהזמר הצעיר לוי פאלקוביטש למלא את מקומו, והאחרון אישר את השתתפותו.

יצוין, כי בהפקות ענק מסוג זה, ביטול השתתפות הוא דבר חריג, ובמיוחד בזמן קצר כל כך לפני האירוע, זאת משום שבמשך זמן רב האמנים והנגנים מתאמנים ומבצעים חזרות מפרכות על היצירות אותן הן עשויים לבצע באירוע.

גורמים בתעשיית המוזיקה מעלים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את האפשרות שלא מן הנמנע שבן דוד נרתע מהביקורות אודות הופעות בערבי שירה, וייתכן שהתשובה הרשמית שאינו חש בטוב, היא רק תירוץ שלא להכניס את עצמו לדיון אודות ההופעה החריגה.
מרדכי בן דוד איחוד מוסדות גור הופעה דינר ערבי שירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד