כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תפנית מפתיעה: MBD יופיע בדינר של גור • תיעוד וידאו מהחזרות

לאחר שהודיע על ביטול השתתפותו בדינר היוקרתי של איחוד מוסדות גור שיתקיים הערב בארה"ב בגלל "חולשה", גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד הודיע כי ישתתף בסופו של דבר באירוע, זאת לאחר מסכת לחצים מצד אנשי ההפקה • צפו בתיעוד מהחזרות

תיעוד מחדר החזרות: מרדכי בן דוד, מונה רוזנבלום וזאבי פריד
תיעוד מחדר החזרות: מרדכי בן דוד, מונה רוזנבלום וזאבי פריד

סופה של סאגה: לאחר מסע שכנועים מצד אנשי ההפקה של איגוד מוסדות גור, גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד יופיע בסופו של דבר הערב (שני) בדינר היוקרתי של החסידות.

גורמים בהפקה יצרו קשר עם בן דוד, לאחר שמוקדם יותר הודיע כי אינו יכול להשתתף מאחר שאינו חש בטוב, והסבירו לו כי אלפי המשתתפים רכשו כרטיסים ולא ניתן לאכזב אותם.

מרדכי בן דוד הגיע לאולם, ובשעה זו מתקיימת החזרה הגנרלית. צפו בתיעוד:



כזכור, הערב יתקיים הדינר החגיגי של איחוד מוסדות גור בהיכל NJPAC שבארצות הברית, בו ייטלו חלק אלפים רבים, ובראשם רבנים וראשי ישיבות.

בחסידות גור קראו היום לכלל תלמידי הישיבות להרבות בתפילה ולימוד להצלחת הדינר הענק. גם בנו של האדמו"ר מגור הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר יו"ר מכון 'פאר מקדושים' יצא במיוחד להשתתף באירוע.

מי שהופקד על החלק האמנותי של הערב, הוא היוצר משה (מונה) רוזנבלום, כשעל הבמה יופיעו הזמרים שרוליק וורדיגר, מוטי אילוביץ' ומקהלת 'שירה'. הכוכב המרכזי של הערב הוא גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד.

אלא שבאופן מפתיע, שעות ספורות בלבד לפני ההופעה, הודיע MBD להפקה על ביטול השתתפותו באירוע, בעקבות כך ש'לא חש בטוב'. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בן דוד ביקש מהזמר הצעיר לוי פאלקוביטש למלא את מקומו, והאחרון אישר את השתתפותו.

יצוין, כי בהפקות ענק מסוג זה, ביטול השתתפות הוא דבר חריג, ובמיוחד בזמן קצר כל כך לפני האירוע, זאת משום שבמשך זמן רב האמנים והנגנים מתאמנים ומבצעים חזרות מפרכות על היצירות אותן הן עשויים לבצע באירוע.

גורמים בתעשיית המוזיקה מעלים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את האפשרות שלא מן הנמנע שבן דוד נרתע מהביקורות אודות הופעות בערבי שירה, וייתכן שהתשובה הרשמית שאינו חש בטוב, היא רק תירוץ שלא להכניס את עצמו לדיון אודות ההופעה החריגה.

כאמור, בסופו של יום אישר בן דוד את השתתפותו באירוע, לשמחת המוזמנים ואנשי ההפקה.
מרדכי בן דוד גור דינר הופעה זאבי פריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד