כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עידן יצחקיאן ולהקת 'אשתדלותא' בסינגל בכורה: 'אָבִינוּ רְעֵנוּ'

השיר "אבינו רענו", שמילותיו לקוחות מברכת המזון, הוא סנונית ראשונה של הזמר והיוצר עידן יצחקיאן בליוויה של להקת 'אשתדלותא', מתוך אלבום בכורה עליו הוא שוקד בימים אלו, יחד עם המוזיקאי והמלחין שלומי אגמון • האזינו

עידן יצחקיאן ולהקת 'אשתדלותא' בסינגל בכורה: 'אָבִינוּ רְעֵנוּ'

השיר "אבינו רענו" שמילותיו לקוחות מברכת המזון' הוא סנונית ראשונה של הזמר והיוצר עידן יצחקיאן, מתוך אלבום בכורה עליו הוא שוקד בימים אלו, יחד עם המוזיקאי והמלחין שלומי אגמון.

האלבום החדש שבדרך נושא אוריינטציה יהודית, ומשלב בין שירים מן המקורות לצד שירים ולחנים מקוריים, בסגנון רוק רך והשפעות של מוזיקת עולם, עם טקסטים הנוגעים בנקודה הפנימית של האדם.

עידן יצחקיאן(31) שרת כקצין בחיל חילוץ והצלה. לפני כ-7 שנים למד מוזיקה במגמת נגינה בביה"ס "רימון". באותה עת התקרב ליהדות, ולימים חזר בתשובה.

את שלומי אגמון, בנו של חיים אגמון, מנצחה לשעבר של הלהקה הישראלית המיתולוגית 'הגבעטרון', הכיר בתקופת לימודיו, והשניים עבדו אז יחדיו על שירים מקוריים.

לפני כשנתיים שלומי, שהתקרב אף הוא ליהדות, הקים את להקת "אשתדלותא" המונה ארבעה חברים המנגנים מוזיקת עולם יהודית.

הצורך והרצון של עידן ליצור מוזיקה עכשווית עם טקסטים מן המקורות ולחנים מקוריים, המתכתבים עם מוזיקת רוק ישראלי, המשקפים את תפיסת עולמו, הולידה את החיבור המחודש והטבעי אף יותר עם שלומי אגמון, האחראי על ההלחנה והשותף לעיבודים.

עידן יצחקיאן אָבִינוּ רְעֵנוּ אשתדלותא שלומי אגמון סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד