י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ההורים ממודיעין עילית החשודים בהתעללות: האחים נחקרו, מעצר האם הוארך

בית המשפט האריך בשישה ימים נוספים את מעצרה של האם ממודיעין עילית החשודה בהתעללות בבנה בן ה-4.5 המאושפז בבית החולים • מעצרו של בעלה, החשוד אף הוא בהתעללות אך מכחיש זאת, הוארך כבר בשבוע שעבר • בחדשות 10 דווח כי חוקרי המשטרה גבו עדויות מאחיו הגדולים של הילד

מיטת בית חולים. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
מיטת בית חולים. צילום: הדס פרוש, פלאש 90 צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פרשת ההורים ממודיעין עילית החשודים בהתעללות: בית משפט השלום בתל אביב האריך בשישה ימים נוספים את מעצרה של האם ממודיעין עילית החשודה בהתעללות בבנה בן ה-4.5 המאושפז בבית החולים. מעצרו של בעלה, החשוד אף הוא בהתעללות אך מכחיש זאת, הוארך בשבוע שעבר עד למחר, אז החוקרים ככל הנראה יבקשו להאריך אף את מעצרו.

בחדשות 10 דווח כי חוקרי המשטרה גבו עדויות מאחיו הגדולים של הילד בן ה-4.5, בשביל לבדוק האם האחים עברו אף הם התעללות מצד ההורים.

האם החשודה, הודתה בבכי בחקירתה כי היא הזריקה תרופות לבנה שהוא כלל לא היה זקוק להן. כשנשאלה על ידי החוקרים מדוע עשתה זאת, היא לא הצליחה לספק תשובות סדורות, והסתפקה באמירה כי עשתה זאת "כדי להציל את בנה".

כזכור, בשבת לפנות בוקר נעצרו בני זוג חרדים תושבי המרכז, בחשד שהתעללו בבנם בן ה-4.5 שאושפז בבית החולים במצב קשה. במוצאי שבת הוארך מעצרם בארבעה ובחמישה ימים.

סב הילד, אמר בראיון ל'בחדרי חרדים' כי אין שחר לחשדות. "כל המשפחה קיבלה את זה בהלם מוחלט. כולם מרגישים בחלום בלהות. בני הזוג טיפלו בילדים במסירות גדולה, הילדים מטופחים מאוד - מביגוד ועד התמסרות לכל ילד באשר הוא. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים בתקשורת".

עו"ד חגית רחמני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את האם שחשודה שפגעה בבנה אמרה: "מדובר באם ללא עבר פלילי שמטפלת במסירות בילדיה. בנה קטן סובל ממחלות רבות והיא זו שלקחה אותו לטיפול בביה"ח. היא משתפת פעולה עם החוקרים וטוענת כי לא הייתה כל כוונה לפגוע בבנה וכרגע כל תשומת ליבה נתונה להחלמתו המהירה של בנה".

אחד השכנים בבעיר מגורי ההורים סיפר ל'בחדרי חרדים' על המשפחה: "הם משפחה בעלי תשובה אנשים שקטים שלא התבלטו יותר מידי בשכונה, האבא מתחזק שמתפלל הרבה זמן, על פניו הם נראים אנשים טובים שאף אחד לא העלה על דעתו שיחשדו בהם בכזה דבר". שכן נוסף סיפר "אני מכיר אותם היטב. הם אנשים טובים ונורמטיבים. יש להם ילד חולני שכל הזמן נכנס ויוצא מבית החולים. נשמע לי הזוי שהם עשו משהו, אני חושב שיש כאן אי הבנה מצד הרופאים בבית החולים".
מודיעין עילית חשד להתעללות הזריקה לבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד