כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סערת ההסתה • המנהל מתנצל: המכתב המלא

יחיאל לוי, מנהל המנהל הקהילתי 'יובלים' בשכונת קריית יובל בירושלים, מתנצל על דבריו החמורים כלפי החרדים המתגורים בשכונה • במכתב ששיגר ליו"ר המנהל, כותב לוי: "השתלשלות האירועים ביממה האחרונה ובהם צוטטתי בתקשורת באופן לא ראוי ולא הולם מחייב אותי בהסברים

סערת ההסתה • המנהל מתנצל: המכתב המלא
יוסי זמיר

סערת ההסתה - מנהל המנהל הקהילתי מתנצל: יחיאל לוי, מנהל המנהל הקהילתי 'יובלים' בשכונת קריית יובל בירושלים, מתנצל על דבריו החמורים כלפי החרדים המתגורים בשכונה.

במכתב ששיגר ליו"ר המנהל, כותב לוי: "השתלשלות האירועים ביממה האחרונה ובהם צוטטתי בתקשורת באופן לא ראוי ולא הולם מחייב אותי בהסברים.




המכתב

"ראשית, ברצוני להתנצל על אופן ההתבטאות אשר לא הולם את תפקידי כמנהל מנהל קהילתיופוגע ביחסים המורכבים והעדינים אותם עמלתי קשות לשפר ולשמר בין הקהילות השונות המרכיבות את שכונת קריית יובל.

"שנית, ברצוני להבהיר שהדברים נאמרו כתיאור מצב, באופן לא מוצלח ולא נכון על ידי, ולא כאמירה שכך יש לפעול, או הבעת עמדתי האישית בנושא.

"ההקשר בו הובאו הדברים שונה מהאופן בו הוצג בתקשורת, יחד עם זאת ברור לי שאסור היה עלי להתבטא באופן זה ואני מתנצל על כך בפני התושבים וההנהלה" מסיים לוי את מכתבו.

בהקלטה, שנחשפה הבוקר בגלי צה"ל, נשמע יחיאל לוי, ראש המנהל הקהילתי "יובלים" בשכונת קריית יובל, מתאר את פעילותו נגד התושבים החרדים בשכונה, ואומר כי "צריך לחנוק אותם כדי שיעזבו את השכונה".
יחיאל לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד