כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מנכ"ל חדש למשרד החינוך: החרדים מרוצים

שר החינוך נפתלי בנט הודיע היום באופן רשמי, כי הוא ממנה את שמואל אבואב לתפקיד מנכ"ל משרד החינוך • השר ליצמן ל'בחדרי: "מברך על המינוי, מדובר במנכ"ל מצוין".

שמואל אבואב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שמואל אבואב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנכ"ל חדש למשרד החינוך - החרדים מרוצים: שר החינוך נפתלי בנט הודיע היום באופן רשמי, כי הוא ממנה את שמואל אבואב לתפקיד מנכ"ל משרד החינוך. אבואב שמשמש כיום כיו"ר קרן נאור ומנכ"ל עמותת אור ירוק יחליף את המנכ"לית מיכל כהן שהודיעה לפני מספר ימים על פרישתה
.

המפלגות החרדיות מרוצות מהמינוי. שר הבריאות יעקב ליצמן אומר היום ל'בחדרי חרדים כי "אני מברך על המינוי, מדובר במנכ"ל מצוין. בעזרת ה' יהיה לו איתנו שיתוף פעולה פורה".

יודגש, כי בימים האחרונים נרשם מתח בקרב הפוליטיקאים החרדים, בעת שהם דנו בשאלת זהותו של המנכ"ל החדש. החשש הגדול היה שבנט ימנה אדם שאין לו דינמיקה עם המגזר החרדי, מה שיביא לחוסר שיתוף פעולה בשלל הנושאים הבוערים, אך כאמור, כעת כולם מרוצים.

משרד החינוך לא זר לאבואב, שכיהן בשנת 2006 כמנכ"ל המשרד ובשנת 2005 כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. כמו"כ, הוא כיהן כראש מועצת קריית טבעון.

בהתאם לנוהל, יביא השר בנט את המינוי לאישור הוועדה בראשות נציב שירות המדינה ולאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב, ה- 26.2.2016. מינויו של אבואב ייכנס לתוקף החל מהתאריך ה-20.3.2017.

כאמור, מינויו של אבואב מגיע לאחר שמנכ"לית משרד החינוך, הנוכחית מיכל כהן, ביקשה מהשר בנט, לסיים את תפקידה לאחר תשע שנים של עבודה במטה משרד החינוך וכארבע שנים בתפקיד מנכ"לית.

שר החינוך בנט הודה לה ואמר כי: "מיכל כהן הינה מנכ"לית מצוינת ומקצועית מהמעלה הראשונה. היא ניהלה את המערכת באופן נחוש ואמיץ, הובילה תכניות משמעותיות והניחה תשתיות חינוכיות חשובות, אשר ישרתו את המערכת לאורך השנים הבאות. אני משוכנע שהיא תמשיך בעתיד לתרום למדינת ישראל בתפקידים משמעותיים".

שמואל אבואב משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד