י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הבדיחה שלא הצחיקה את נתניהו: "פגיעה במעמד ראש הממשלה"

חה"כ יואל חסון חמד לצון ופרסם בחשבון הטוויטר שלו, מכתב התפטרות מזוייף לפיו כביכול, מתפטר נתניהו מראשות הממשלה • נתניהו לא אהב את ההלצה ומזכיר הממשלה פנה במכתב חריף ליועץ המשפטי לממשלה, בבקשה לבחון אפשרות לביצוע עבירה פלילית

נתניהו. וחסון בימים יפים יותר. צילום: פלאש 90
נתניהו. וחסון בימים יפים יותר. צילום: פלאש 90

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר את מכתב ההתפטרות ממשרד התקשורת למזכיר הממשלה צחי ברוורמן, חה"כ יואל חסון חמד לצון ופרסם בחשבון הטוויטר שלו, מכתב התפטרות מזוייף - מראשות הממשלה, בחתימתו של נתניהו.

מסתבר, שנתניהו פחות אהב את ההלצה, והחליט ללכת עד הסוף. בעקבות כך, פנה היום מזכיר הממשלה ברוורמן במכתב ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, בבקשה לבחון אפשרות לביצוע עבירה פלילית בידי חבר הכנסת חסון של זיוף מסמך לכאורה.

במכתבו של ברוורמן למנדלבליט הוא כותב: "ביום 21.2.17 הפיץ לכאורה חה"כ יואל חסון, באמצעות הודעת טוויטר, מכתב המופנה לח"מ והנחזה להיות חתום על ידי ראש הממשלה שכותרתו: "הודע על התפטרות מראשות הממשלה", מפאת חומרת העניין להלן נוסח המכתב שהופץ בחשבון הטוויטר של חה"כ חסון: בהתאם לסעיף 22(א) לחוק יסוד הממשלה הנני מודיע על התפטרותי מראשות הממשלה".










המכתב המקורי, המזויף, ומכתב מזכיר הממשלה

לדבריו, "חה"כ חסון לא הסתפק בזיוף לכאורה של המסמך, אלא הגדיל והוסיף למסמך הודעה מטעמו ולפיה: "למה רק מתיק התקשורת? הנה סידרתי לך את זה, כל מה שנשאר זה רק לשלוח". אני סבור ובטוח כי חומרת המעשה, עריכת מניפולציה מכוונת במכתב של ראש הממשלה, תוך שימוש בחתימתו על מסמך אחר ברורה לך ואין ספק כי המדובר הוא בעבירה של זיוף בהתאם לחוק העונשין".

לסיום כתב מזכיר הממשלה: "לא די בכך שחה"כ חסון זייף, לכאורה, מסמך שמעולם לא נחתם על ידי ראש הממשלה, חרף העובדה שחתימתו שורבבה למסמך, הרי שמדובר בהטעייה מכוונת של הציבור שאין לה תכלית מלבד פגיעה במעמדו של ראש הממשלה".

ח"כ יואל חסון אמר בתגובה: "כבוד הוא לי לקבל ביקורת ממאסטר הפייק ניוז והזיופים נתניהו.
טוב לגלות שראש הממשלה שאמור לעמוד להתמודד עם איומים בסדר גודל של איראן, חיזבאללה או חמאס, מעדיף להתמודד ראש בראש מול בדיחת טוויטר מחאתית מטעמי.

"ברור שנתניהו מבין שסופו הפוליטי קרוב מתמיד ולכן כל הלצת טוויטר נהפכת לאיום קיומי עבורו" אמר חסון.

גם מהלך אלים וברוטאלי זה מצדו של נתניהו, לא יעצור אותי מלפעול להחלפתו" הוסיף חסון.
בנימין נתניהו יואל חסון צחי ברוורמן זיוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד