י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רבי שלום ארוש בפניה אישית ונדירה לציבור: "תרמו לאחיינים שלי היתומים"

אחותו של הרב ארוש שנפטרה לאחרונה הותירה בביתה שני יתומים קטנים • בפנייה נרגשת שפרסם אחיה הרב שלום ארוש הוא קורא לציבור לתמוך בקרן שפתחה קופת העיר ב"ב עבור האחים רונן ומברך את כל התורמים בישועות

צילום: יונתן זינדל
צילום: יונתן זינדל

לפני מספר שבועות פקדה את משפחת רונן מגבעת שמואל טרגדיה כאשר אם המשפחה, מרת רות שרה רונן ע"ה, אחותו של הגאון רבי שלום ארוש ראש מוסדות "חוט של חסד" בירושלים, נפטרה לאחר שחלתה במחלה קשה, בעודה מותירה שני יתומים קטנים בני 8 ו-10 בביתה.

קרוביה סיפרו כי היא הייתה אשת חיל, בעלת צדקות שאהבה לעזור, וחדורה באמונה.

עם פטירתה הקימה קופת העיר ב"ב קרן מיוחדת שתסייע ליתומים, האחים רונן, אחייניו של הגאון רבי שלום ארוש, על מנת שיוכלו לגדול ללא קושי כלכלי.

בימים האחרונים נרשמה התרגשות רבה כאשר דוד הילדים, הרב ארוש פרסם קריאה אישית שבה קרא לציבור לתרום עבור הקרן שהקימה קופת העיר בני ברק עבור היתומים בני משפחת רונן.

"מדובר על האחים רונן שאני מכיר אותם מקרוב. לגמרי מקרוב. אחד בן 8 ואחד בן 10 שנים. הם נשארו יתומים".



הרב ארוש הוסיף בפניה האישית הנרגשת ואמר כי "כל מצוות צדקה היא חשובה אבל מצוות צדקה, לתמוך ביתומים זה דבר חשוב ביותר! אני מבקש בקשה אישית מהציבור לתרום לקופה של האחים רונן. אני מאד מבקש את הדבר הזה".

"בוודאי צריך להקים להם קופה שילוו אותם בעז"ה, בר מצווה, חתונה". הוסיף.

לסיום בירך הרב ארוש את התורמים "אני מברך את כל מי שיזכה לתרום לדבר הזה, שאני מכיר בפרטיות, אני מברך אותו שהקב"ה יזכה אותו בחיים יפים ומתוקים, ואם הוא צריך זיווג שיהיה לו זיווג בקרוב, ואם הוא נשוי שיהיה לו שלום בית אמיתי, והקב"ה ייתן לו זש"ק בנים צדיקים, ויזכו לחיות חיים של אמונה, חיים של תורה קדושה חיים, של אושר ועושר!".

הפניה האישית יוצאת הדופן של הרב ארוש הכתה גלים ומאז פרסום דבר הפניה, נרתמו רבים לתרום עבור היתומים הקטנים ובכך להוות שותפים לדבר מצווה של אמת.

לתרומה חייגו: 072-3926947 ולציין תרומה עבור קרן מספר 5036 או לחצו כאן
קופת העיר עזרה גמילות חסדים הרב שלום ארוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד