ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

ליברמן קרבי: נסראללה איים, שר הביטחון השיב

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים כי "על ישראל לחשוב מיליון פעם לפני שתצא למלחמה בלבנון". כעת, שר הביטחון אביגדור ליברמן משיב • צפו

ליברמן קרבי: נסראללה איים, שר הביטחון השיב
אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים כי "על ישראל לחשוב מיליון פעם - לפני שתצא למלחמה בלבנון".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התייחס היום לדבריו של נסראללה במהלך תרגיל צבאי ברמת הגולן, ואמר "זו אולי התשובה הטובה ביותר לכל האיומים ולכל הבדיות שאנחנו שומעים ממעבר לגבול. מי שלא ראה את התרגיל של חטיבת גולני- כדאי לו להמשיך ולהסתתר בבונקר מתחת לאדמה".


צילום: עדן מולדבסקי, משרד הביטחון

השר ליברמן אמר אתר הדברים לאחר שצפה בתרגיל יחד עם הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, ובליוויו של מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי, בתרגיל חטיבת "גולני" ברמת הגולן, בו השתתפו כלל כוחות חטיבת גולני בשיתוף עם כוחות חיל ההנדסה, חיל השיריון וחיל התותחנים של עוצבת "ברק" ושל עוצבת "גולן".

בראיון שהעניק נסראללה לערוץ הראשון של הטלוויזיה האיראנית אמש (ב'), אמר "הארגון שלנו מוכן לכל אפשרות של כל תרחיש, וכרגע אנחנו נמצאים בעמדות הגנה, זאת לאור האיומים של ישראל להשמיד תשתיות שלנו בלבנון".

נסראללה הוסיף ואמר כי "באם יקרה מצב כזה, אנחנו נחצה כל קו אדום, ולא נחשוב פעמיים אם לתקוף את מיכל האמוניה בחיפה ואת הכור הגרעיני בדימונה".

במהלך הראיון שנערך במשך כשעה, האשים את ישראל בסיוע לארגון הטרור דאעש וטען שישראל שולחת נשק וסיוע מהאוויר לארגון. לגבי המצב עם שכנתו סוריה, אמר כי לעולם לא היה מצב טוב יותר מבחינה בטחונית.

לפני פחות משבוע במהלך ציון יום הזיכרון לחיסול בכירי הארגון עימאד מורנייה ועבאס מוסאווי, איים נסראללה "בחיפה יש מיכלים של 15 טונות של אמוניה, כל פגיעת טיל של חיזבאללה תהפוך אותו לפצצה גרעינית שתביא למותם של רבבות איש. ישראל חוששת שבעימות הבא עם חיזבאללה אנחנו נפציץ את מתקני הגז בחיפה. ישראל לא יוצאת למלחמה שהיא לא תנצח בוודאות כי כמה טילים מכיווננו לכיוון חיפה ואז 800 אלף איש נהרגים. יש אפילו מומחים ישראלים שאומרים ש'פגיעת טיל במאגר האמוניה תהיה ממש כמו פצצה גרעינית".

ליברמן בתרגיל ברמת הגולן. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון










חסן נסראללה אביגדור ליברמן חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד