ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

המסית מי-ם בלחץ: גייס את 'ר' שמואל מסלנט'

לאחר שנתפס על חם משתלח ומסית נגד הציבור החרדי, מנכ"ל המינהל הקהילתי יובלים יחיאל לוי, שכבר הספיק להוציא הודעת הבהרה, שיגר מכתב התנצלות נוסף ליו"ר החברה למתנ"סים וגייס לעזרתו את "ר' שמואל מסלנט"

אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)
אילוסטרציה (יוסי זמיר, פלאש 90)

לאחר שנתפס על חם משתלח ומסית נגד הציבור החרדי, מנכ"ל המינהל הקהילתי יובלים יחיאל לוי, שכבר הספיק להוציא הודעת הבהרה, שיגר הערב (שלישי) מכתב התנצלות נוסף ליו"ר החברה למתנ"סים וגייס לעזרתו את "ר' שמואל מסלנט".

במכתב, שהגיע לידי "בחדרי חרדים", כותב לוי: "ברצוני להביע צער וחרטה עמוקה על האופן בו התבטאתי. אין הצדקה לאופן בו אמרתי את דבריי והם גם לא משקפים את תפיסתי, אמונתי ומעשיי כמנהל מזה עשרות שנים.

"דווקא כמי שעמל שנים רבות על קירוב לבבות ועל יצירת מפגש חיובי בין הקהילות והקבוצות השונות בירושלים, ברור לי ששגיתי בהתבטאות אומללה ומיותרת בה פגעתי בתושבי השכונה הקרים לי כמו ברבים מתושבי ירושלים" כתב לוי.

לדבריו, "לאורך שנים רבות פעלתי ואני ממשיך לפעול בקריית יובל ובמרחב הירושלמי כדי לשמר ולשפר את היחסים העדינים והמורכבים בין הקהילות וליצור מרחב שבו אדם מכבד את רעהו, אורח חייו ואמונותיו. אני מבקש ממך ומקהילת קריית יובל לאפשר לי את ההזדמנות המגיעה לכל אדם לשפר את דרכיו".

לסיום, לוי גייס לעזרתו את אמרתו המפורסמת של ר' ישראל מסלנט זיע"א, אך ייחס אותה בטעות לר' שמואל מסלנט: "למדתי על בשרי ש"מוות וחיים ביד הלשון", אך אני מאמין באמונה עמוקה בדבריו של ר' שמואל מסלנט: "כל עוד הנר דולק אפשר לתקן" וברצוני, ללא צל של ספק, לפעול לתיקון הדברים".

כזכור, הסערה פרצה לאחר פרסום הקלטה של לוי בגל"צ, בה הוא נשמע אומר: "צריך לחנוק אותם (החרדים. י.ג.) כדי שיעזבו את השכונה". דבריו עוררו סערת ענק כאשר חברי כנסת ואישי ציבור גינו בחריפות את דבריו. גם נשיא המדינה גינה את דבריו של לוי וכעת מגיעה מסכת ההתנצלויות.



יחיאל לוי הסתה חרדים קרית יובל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד