ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המת שחזר לחיים: מיכאל שניצלר גילה למשפיע מסר מעולם האמת • צפו

אחרי השבוע הסוער בחייו, בו נפוצו השמועות על פטירתו של מיכאל שניצלר, זכה היוצר הוותיק לביקור של המשפיע הרב מענדל ראטה • במפגש המיוחד גילה שניצלר למשפיע מסר מיוחד מעולם האמת • צפו בתיעוד מהביקור

המת שחזר לחיים: מיכאל שניצלר גילה למשפיע מסר מעולם האמת • צפו

את השבוע הזה המוזיקאי מיכאל שניצלר כנראה לא ישכח: שמועות עקשניות שרצו ברשתות החברתיות בישרו על לכתו בטרם עת של היוצר המוערך.

אחרי שעות של דאגה התברר כי שניצלר בסך הכל נם את שנתו, ומיד עם היקיצה הזדרז להעביר מסר למשפחה ולחברים כי הוא בריא ושלם. "אני חי, לא מת", נשמע קול הבס המרגיע בהקלטה ששחרר, והוסיף בהלצה - "תמתינו עם הירושה".

מי שרצה לבדוק את העניין מקרוב במו עיניו היה המשפיע הרב מענדל ראטה, ששוהה בימים אלה בארצות הברית. המשפיע שם את פעמיו לביתו של שניצלר, ושמע ממנו דברי חיזוק:

"מענדל, אני חייב לומר לך. הייתי למעלה בשמים, הרי הלכתי אתמול מהעולם. עליתי לגן עדן, ואמרתי להם שאני ידידו של ר׳ מענדל ראטה שנותן כל - כך הרבה חיזוק ליהודים", שח שניצלר.

"כל המלאכים התאספו פתאום , אלפים אלפים... כולם אמרו פה אחד: 'אנחנו אוהבים את ר׳ מענדל, אנחנו אוהבים את מה שהוא עושה', מספר היוצר.

לשאלתו של המשפיע - "מה הם אומרים על הטורים שלי באתר 'בחדרי חרדים'?", עונה שניצלר בתחושה נרגשת :"אוהו, המאמרים ב'בחדרי חרדים, כל מילה קדושה ואמיתית".

ושניצלר חותם: "לך הלאה עם הדרך שלך ותראה ליהודים כמה ה׳ אוהב אותם, שכל אחד יבין ויחוש שהוא חלק אלוקי ממעל. זה מה שראיתי בגן עדן, וכך ירדתי".

צפו במפגש:

מיכאל שניצלר הרב מענדל ראטה המשפיע מוות שמועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד