י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

האנטישמיות הגואה בארצות הברית; "ההתקפות ראויות לכל גינוי"

עליית מקרי התקיפה על רקע אנטישמי בארה"ב בחודש האחרון גוררת תגובה גם מבני משפחת הנשיא - אמש הגיב נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לסדרת המתקפות על יהודים, ובהמשך היום עשתה זאת ביתו היהודיה איוונקה • "זה צריך להיפסק מיד"

טראמפ, רויטרס
טראמפ, רויטרס

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב, מגיבה לראשונה על ההתקפות האנטישמיות האחרונות המתרבות בארה"ב מאז בחירתו של אביה לנשיאות.

לאחר התקפות, איומים והסתה כנגד יהודים בחודש האחרון ברחבי ארה"ב נגד מוסדות וריכוזים יהודיים, בתו של טראמפ מגיבה ואומרת כי "אנחנו חייבים לוודא שיש בארה"ב סובלנות דתית, ארה"ב היא אומה שבנויה מסובלנות דתית, ואנחנו חייבים לוודא שבתי הכנסת ומבני דת ציבוריים מוגנים".

איוונקה טראמפ, שנשואה לג'רארד קושנר - אחד האנשים החזקים בבית הלבן, הגיבה למקרי האנטישמיות לאחר שביום שני 11 מבנים יהודיים פונו מאנשים עקב התרעה על פצצה בבניין מגורים, שבהמשך התברר כי הייתה התרעת שווא.

דובר הבית הלבן הוסיף בנושא - "אנחנו מגנים כל מקרה אנטישמי בצורה הברורה ביותר, אין לזה מקום בארה"ב". מוקדם יותר אתמול התראיין נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ ואמר לרשת MSNBC - "ההתקפות האנטישמיות ראויות לכל גינוי אפשרי, הן צריכות להיפסק והן יפסקו".
טראמפ אנטישמיות ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד