ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חבר המועצה האגודאי זועם על "הסטת האש מהאשם העיקרי"

האם מנכ"ל המינהל הקהילתי יחיאל לוי הוא האשם? "האשם העיקרי הוא ברקת" אומר חבר המועצה שלמה רוזנשטיין בירושלים, "התנפלו על לוי כמו תרנגול כפרות"

שלמה רוזנשטיין חבר מועצת עיריית ירושלים
שלמה רוזנשטיין חבר מועצת עיריית ירושלים

אמש (שלישי) שיגרו חברי המועצה החרדים בירושלים מכתב לראש העיר ניר ברקת שבו הם דורשים ממנו לפטר לאלתר את מנכ"ל המינהל הקהילתי יובלים יחיאל לוי, לאחר שהסביר כי המדיניות היא "לחנוק" את החרדים, וזאת למרות שני מכתבי התנצלות ששיגר לוי.

אולם מתברר כי קיימת מחלוקת חריפה בתוככי הנציגות החרדית בבירה, ובאופן מפתיע יש מי שמגן בחירוף נפש על לוי שהתבטא באופן חמור נגד המגזר החרדי. חבר המועצה שלמה רוזנשטיין, הגיב לחבריו החרדים בזעם: "נחמד מאד לקבל דברים בשמי מבלי לשוחח או לעדכן במשהו. המכתב הזה לא מקובל עלי. איני חלק ממנו ומתוכנו לחלוטין. נפלתם כמו טיפשים בפח שהרימו לכם להנחתה".

לדבריו של רוזנשטיין, "הסיפור פה זה לא יחיאל לוי אלא מדיניות עירונית!!! (כך במקור י.ג) ולשפוך את דמו של יחיאל לוי כתרנגול כפרות במקום לטפל בבעיה האמיתית של "מדיניות חניקת החרדים" שמובילה עירית ירושלים ובכיריה - זה בדיוק מה שהחליט ראש העיר בטקטיקה מדהימה מבחינתו.

"גם כיהודים שומרי תורה ומצוות וגם ברמה הטקטית היה עלינו לדרשו דרישה אחרת לגמרי בסיפור הזה ולקחת את הסיפור למקום אחר ולסיפור האמיתי שיש כאן", זועם רוזנשטיין. לסיום הוא מבהיר: "אני מקבל עלי את החלטת היו"רים. אך מודיע שזו הפעם האחרונה מבחינתי שמנחיתים הודעה בשמי לתיבת המייל בלי ליידע אותי - ובפרט אם מדובר בסוג הודעה הכוללת דרישה לפגיעה באדם כלשהו, וגם אם נדמה למישהו שהוא האיש הכי רע שבעולם".

גורם חרדי בכיר אומר ל"בחדרי חרדים" בעקבות הדברים - "מפתיע ואף מקומם שיש נציג חרדי רשמי שלא מתבייש לתת גיבוי ותמיכה ליחיאל לוי לאחר תיעודו המביש והפוגעני. לצד המאבק הנכון והנחוש במדיניות הפסולה נגד החרדים, מן הראוי שדברי לוי לא יקבלו שום גיבוי והבנה. אמירות לפיהן יש לחנוק את החרדים הן חציית קו אדום שגרמו לזעזוע ציבורי עמוק. החיבוק המיותר והמפתיע של רוזנשטיין לדברי הבלע המזעזעים - ראוי לגינוי. רוזנשטיין פוגע בדבריו אלו באינטרס החרדי הברור ובשולחיו".

כאמור, במכתב ששיגרו קודם לכן לברקת, כתבו ראשי הסיעות החרדיות בירושלים: "אנו מבקשים להביע את תמיכתנו בדרישתך לפיטוריו המידיים של מר יחיאל לוי, מנהל מינהל קהילתי "יובלים", בעקבות התבטאויותיו הקשות והמחפירות כנגד הציבור החרדי". "אנו דורשים שפיטורין אלו יבוצעו לאלתר, עוד השבוע, בטרם ניאלץ לקבל החלטות באשר להתנהלותנו במועצת העיר ובוועדות בכל הנוגע למינהל קהילתי יובלים", כתבו לסיום.
קרית יובל ברקת שלמה רוזנשטיין יחיאל לוי חבר מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד