י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרב לאו דרש מהרבנים: קבלו את ביקורות הפתע שלנו באהבה

לקראת הביקורת השנתית של הרבנים, הכשרויות והמועצות הדתיות - שיגר הרב לאו מכתב לרבנים, ובו ביקש לקבל את הביקורת באהבה והבנה

הרב לאו, פלאש90
הרב לאו, פלאש90

בימים הקרובים צפויים פקחי הרבנות הראשית לפשוט על לשכותיהם של רבני ערים, ראשי מועצות דתיות, מנהלי מחלקת הכשרות, מפקחים ומשגיחי כשרות במטרה לפקח על פעילותם, וזאת במסגרת הפיקוח השנתי.

בעקבות מקרים בעייתים שאירעו בעבר, שבהם הביקורת לא התקבלה בצורה ראויה ורבנים וראשי מועצות דתיות לא שיתפו פעולה עם הפקחים, הרב הראשי הרב דוד לאו שיגר מכתב שבו הוא דורש לקבל בעין יפה את הביקורת.

במכתב שהגיע ל"בחדרי חרדים" וששיגר ראש אגף הכשרות הארצי הרב יעקב סבג למאות רבנים, ראשי מועצות דתיות ועוד, הוא כותב: "רבני ועובדי אגף הכשרות הארצי ברה"ר לישראל מבצעים פעילות ענפה בשטח, בכל אתר ואתר וזאת על מנת לוודא את קיומם של נהלי הכשרות הארציים ושל סעיפי חוק איסור הונאה בכשרות וכל זאת לטובת הציבור ומערכות הכשרות די בכל אתר ואתר".

לדבריו של ראש אגף הכשרות: "לבקשת הרה"ג דוד לאו שליט"א הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרה"ר, ולתועלת הכשרות, הנכם מתבקשים לקבל ביקורות אלו בעין טובה, תוך שיתוף פעולה מלא, ע"מ שנוכל לקדם ולשפר את מערך הכשרות הארצי".

"יש לציין שביקורות אלו עשויות להיות מתואמות אך עשויות להתבצע גם ללא התראה מראש, לפי צורך השעה או לפי שיקולים מערכתיים", הוסיף לסיום.



הרב לאו ביקורת רבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד